Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] JPG bestand  (gelezen 619 keer)

[opgelost] JPG bestand
« Gepost op: 2013/03/06, 21:11:32 »
Ik heb vandaag foto's verkleind met Shotwell naar 200 kb, en in de map afbeeldingen gezet....
Nu wil ik deze via Marktplaats in een aanbieding van mij uploaden, maar zie deze niet staan in de map, wel de andere foto's..
Maar... Wanneer ik via Gmail deze als bijlage verstuur en ga naar dezelfde map, staan ze er wel in en kan ze als bijlage uploaden.
Weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, maar heb zoiets nog niet meegemaakt....

Heb ze nu via Gmail naar mij zelf gestuurd en via Windows opgeslagen en op Marktplaats gezet...Dat werkte wel...
Het zijn allemaal JPG bestanden, ook de foto's die ik wel zie... Wat is hier verkeerd ?? Ik weet het niet meer..!!
Ook de pc opnieuw opstarten was een zinloze actie.... Helaas..
« Laatst bewerkt op: 2013/03/07, 10:00:09 door newwave »
Broadcast-Solutions

Re: JPG bestand
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/06, 21:13:57 »
Misschien moet je volgende keer even de zoekfunctie van het forum gebruiken want we hebben hier al veel topics over gehad, waarvan op de huidige pagina van dit subforum zelfs nog 2 actief zijn...

Anyway, Marktplaats pakt geen "JPG" dus je moet het even met kleine letters schrijven (jpg) en dan pakt ie het wel vanaf Linux.

Re: JPG bestand
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/06, 21:20:22 »
Heb ik inderdaad niet naar gekeken, sorry, zal in het vervolg doen.. Maar inderdaad de andere foto's die ik wel zie, hebben wel allemaal in het klein jpg geschreven.....Thanks... :D

Heb nog even geprobeerd de tekst onder de foto's in de Windows map met JPG te voorzien,, maar wordt niet opgeslagen....
« Laatst bewerkt op: 2013/03/06, 21:40:32 door newwave »
Broadcast-Solutions

Offline Traffic

  • Lid
Re: [opgelost] JPG bestand
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/07, 11:23:22 »
Als je een heleboel foto`s met de extensie .JPG hebt, die je wilt veranderen in .jpg is  er een programma voor : Krename.

Zoek maar in Softwarecentrum.


Re: [opgelost] JPG bestand
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/07, 11:24:42 »
Als je een heleboel foto`s met de extensie .JPG hebt, die je wilt veranderen in .jpg is  er een programma voor : Krename.

Zoek maar in Softwarecentrum.



En dan trek je meteen een hoop KDE-bibliotheken mee...