Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefoxprobleem; Document verlopen  (gelezen 1889 keer)

Firefoxprobleem; Document verlopen
« Gepost op: 2014/11/27, 15:26:04 »
Sinds enige tijd heb ik een probleem met Firefox.
Nadat een aantal zoekargumenten is ingetoetst, gevolgd door [ENTER] wordt een scherm met resultaten getoond.
Dan kies ik een resultaat wat dan verschijnt.
Klik ik dan op de naar links wijzende pijl die links van de adresregel staat, dan kwam ik in het verleden altijd terug op de zoekresultaten; nu krijg ik heel vaak een scherm met deze boodschap:

Document verlopen

Dit document is niet meer beschikbaar.

Het opgevraagde document is niet beschikbaar in de buffer van Firefox.

    Als veiligheidsvoorzorgsmaatregel vraagt Firefox gevoelige documenten niet automatisch opnieuw op.
    Klik op Opnieuw proberen om het document opnieuw van de website op te vragen.

, en dat is erg vervelend.

Wat moet ik doen om, zoals vroeger, altijd de zoekresultaten weer terug te krijgen?
Linux Mint 17.3 met Cinnamon 64 bits -> VirtualBox -> Windows 10 op  Acer Aspire V3 771G.

Offline Tom

  • Lid
Re: Firefoxprobleem; Document verlopen
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/27, 15:32:11 »
Heb dat in de laatste uitgave van Firefox ook wel eens ,vermoed een soort beveiliging ,na die SSL probleempjes kwestie security.  :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Firefoxprobleem; Document verlopen
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/27, 15:43:03 »
Kijk eens bij Bewerken - Voorkeuren, rechtsboven bij Geavanceerd, dan tabje Netwerk. Staat daar misschien dat de buffer tot 0 MB beperkt is? Maak daar dan 10 MB van of zo.

Pjotr geeft dit als tip om slijtage aan ssd's te verminderen. Maar wel met dit als gevolg (natuurlijk).

Re: Firefoxprobleem; Document verlopen
« Reactie #3 Gepost op: 2014/11/27, 15:50:19 »
Kijk eens bij Bewerken - Voorkeuren, rechtsboven bij Geavanceerd, dan tabje Netwerk. Staat daar misschien dat de buffer tot 0 MB beperkt is? Maak daar dan 10 MB van of zo.

Pjotr geeft dit als tip om slijtage aan ssd's te verminderen. Maar wel met dit als gevolg (natuurlijk).
Onderstaand zoals het betreffende schermpje er bij mij uitziet. Bedoel je de toepassingsbuffer?
Linux Mint 17.3 met Cinnamon 64 bits -> VirtualBox -> Windows 10 op  Acer Aspire V3 771G.

Re: Firefoxprobleem; Document verlopen
« Reactie #4 Gepost op: 2014/11/27, 17:01:41 »
Ja die bedoelde ik. Bij mij staat Automatisch bufferbeheer negeren aangevinkt. Probeer dat anders eens.

Re: Firefoxprobleem; Document verlopen
« Reactie #5 Gepost op: 2014/11/27, 19:59:59 »
Het probleem lag toch ergens anders vermoed ik.
Als startpagina en zoekmachine gebruikte ik Startpage.
Voor beide gebruik ik nu Ixquick. En het eerste resultaat: probleem opgelost. Kennelijk toch iets met Startpage?
Linux Mint 17.3 met Cinnamon 64 bits -> VirtualBox -> Windows 10 op  Acer Aspire V3 771G.