Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belangstelling voor T-Dose  (gelezen 12114 keer)

Offline TonH

  • Promotieteam
Belangstelling voor T-Dose
« Gepost op: 2015/08/29, 16:45:56 »
Op 28 en 29 november wordt er weer een T-Dose georganiseerd. Er is gevraagd of Ubuntu NL hier ook aan mee wil doen. De voorgaande jaren hebben we altijd met een stand gestaan, maar er is ook de vraag of we tracks willen invullen, dus lezingen/presenties kunnen geven. Zijn er mensen die iets kunnen en willen presenteren over open source op de T-Dose? Zo ja, meld het mij dan. Bij voldoende belangstelling wil ik naar de mogelijkheden gaan kijken en ons aanmelden.

Daarnaast is vanuit de raad gevraagd of het mogelijk is om een IRL te organiseren. Dit gaat vaak in combinatie met een release party maar die staat nog niet op de planning. Dit zou wel goed te combineren zijn met aanwezigheid op de T-Dose.  Hoe denken de teams daar over? Is er belangstelling voor een IRL meeting en is de T-Dose een goede lokatie daarvoor?

Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #1 Gepost op: 2015/08/29, 20:07:36 »
Ik ben voor een IRL-meeting, maar ik moet tegen die tijd kijken of ik het lichamelijk aankan om naar Ehv af te reizen en er de meeting/dag door te brengen; dat verschilt namelijk zeer sterk per dag.

Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #2 Gepost op: 2015/09/06, 14:14:29 »
Ik ben deze keer van plan weer naar de T-Dose te komen. Ik heb helaas geen onderwerpen voor een lezing.

Wat moet ik mij voorstellen bij een IRL-meeting? Een meeting waar forum leden elkaar in het echt (In Real Life) ontmoeten?
Dat is natuurlijk altijd weer interessant.  ^-^

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #3 Gepost op: 2015/09/11, 21:03:01 »
De IRL meeting is in eerste instantie bedoeld geweest om alle team leden te kunnen ontmoeten/spreken. Vanuit de raad is mij gevraagd of het mogelijk was er een te houden in combinatie met een release party. Dit zou dan echter volgend jaar worden bij het uitkomen van  de LTS versie 16.04.
Omdat dit nog vrij lang duurt wil ik kijken naar de mogelijkheid dit te combineren met een stand/track op de T-DOSE. Gezien de reacties tot nu toe zal het waarschijnlijk alleen een stand zijn.
De laatste keer is de IRL meeting ook uitgebreid naar alle forum leden die iets willen/kunnen doen voor Ubuntu-NL en ik denk dat het ook deze keer zo zou moeten zijn (tenzij anderen een kompleet andere mening hebben maar dan hoor ik dat ook graag).

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #4 Gepost op: 2015/11/10, 20:40:16 »
Weinig belangstelling voor een meeting. De andere vraag is een stand op T-Dose. Ik ben gisteren door iemand benaderd die de zaterdag aanwezig is en op een stand wil staan. Zijn er meerder personen die dit leuk vinden en bv op de zondag hiervoor aanwezig willen zijn?

Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #5 Gepost op: 2015/11/11, 19:56:20 »
Misschien moet je de vraag voor de meeting ook in bijv. Algemeen posten? Daar kijken meer mensen ;)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Belangstelling voor T-Dose
« Reactie #6 Gepost op: 2015/11/13, 10:25:02 »
Ik kan zaterdag aamwezig zijn. Zondag gaat me helaas niet lukken.