Ik wil zo vooral profoX bedanken voor zijn wiki over Beryl. Die heeft mij gisteren nog geholpen
Cobuntu, heb je ondertussen Ubuntu al geïnstalleerd gekregen? Ik herinner me dat je gezegd hebt dat je hardware het niet toelaat.
Snobke leuk dat je het vraagt. Helaas laat mijn hardware het nog steeds niet toe. Ik ga 29-06-07 naar de computer winkel, en ze gaan daar naar de hardware kijken. Ik neem ook een Ubuntu Cd'tje mee
, om te laten zien hoe die memoery test verloopt. Eigenlijk zijn er nog meer dingen mis met mijn comp:
- Bij de levering zat de verkeerde DVD speler erin (ik bestelde een brander, krijg een speler, ze hebben bijna hetzelfde uiterlijk)
- Op mijn moederbord is een haakje gebroken die dient voor de verbinding tussen de cardreader (ik gebruik geen cardreader, maar toch)
- Mijn videokaart hangt losjes, en geeft vaak geen beeld. Ik moet de kast openen om met een schroevendraaier de kaart aan te draaien.
Dus voorlopig nog geen Ubuntu
Ik wil echt heel graag van windows af. Ik hoop dat na 29-06-07 mijn hardware weer goed is, en Ubuntu wil installeren. Ik doe dan een Alternate install van Ubuntu 7.04 Feisty Fawn. Ik heb de Live-CD al geprobeerd op een andere computer... Ubuntu is te gek!
:D
Dus het is voorlopig eventjes afwachten.