Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Voorstel organisatiestructuur ReleaseParties . was :Organisatie Release Parties  (gelezen 51865 keer)

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Dit draadje begint zelfs te ontaarden in een zin en onzin van het sluiten van een topic draad :)
Maar Akke heeft ergens wel een punt, al heeft r0n dat uiteraard ook.

- Volgens Akke kan er beter een slot komen en wil iemand iets zeggen opent ie maar een nieuwe draad.
(Er wordt voor alles en nog wat een nieuwe draad geopent, ook al is het onderwerp al 50 keer besproken in andere draajes. Zo zitten de forumleden nu eenmaal in elkaar.)
- Volgens r0n kan dit draadje beter openblijven want er moest maar eens iemand met een geweldig idee komen.
(Wanneer hier een slot op komt zou dat misschien een ongemakkelijk gevoel geven aan anderen en mogelijk zullen ze hun ideeën dan niet posten in een nieuw topic.)

Voor beide punten valt wat te zeggen maar wat is het beste?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"


Voor beide punten valt wat te zeggen maar wat is het beste?

Simpel, dat van mij natuurlijk!  ;)
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Dit gaat wel een beetje off topic volgens mij.. kan je hier geen andere draad voor openen?  ;)

(Sorrie, maar zo'n mooie voorzet kon ik gewoon niet laten liggen, ik hoop dat iedereen hier om kan lachen.)


Voor beide punten valt wat te zeggen maar wat is het beste?

Simpel, dat van mij natuurlijk!  ;)

Een poll opstarten?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Voorstel:

Voor een nieuw begin is een vers topic misschien wel handig.
Maak dan in de nieuwe topicstart ook een linkje naar dit topic, zodat deze discussie nog makkelijk teruggevonden kan worden indien nodig.

Als het nieuwe topic er is, dan kan je in dit topic op een linkje drukken om het aan een moderator te melden. Vermeld dan even de link naar het nieuwe topic. Dan zorgt een moderator ervoor dat dit topic gesloten wordt.