Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Karmic Koala Party in Oss  (gelezen 9402 keer)

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #25 Gepost op: 2009/06/11, 23:57:32 »
gaat weer een leuke happening worden, niet alleen het installeren bij anderen maar ook het treffen van forum leden
Ja,gezellig he.Komen we mekaar weer tegen  =D =D =D
dat is voor mij dan ook 1 van de belangrijkste redenen naast het installeren van Ubuntu, het treffen van andere forum leden.

en wat betreft het hapje eten na afloop ( of iets anders ) mag van mij standaard worden na een party.
en niet alleen met de forum leden, maar ook met de mensen van de computerclub, bibliotheek en / of  iedereen die er aan meegewerkt heeft. uiteraard geheel vrijblijvend, wil je niet mee ook goed, wil je wel mee, nog leuker
Super initiatief,doen wij graag aan mee.Lijkt me heel erg leuk  :) :)
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #26 Gepost op: 2009/06/12, 00:00:50 »
Mijn man wil ook graag meekomen,hij vond Hasselt ook erg leuk.
waarom was tie er dan niet in Oss  ???
Zijn moeder was niet erg best die dag,daarom ben ik maar alleen gegaan.Ze is zwaar diabetespatient en had een slechte dag en dan kan er beter maar iemand voor de zekerheid toezicht op houden.
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #27 Gepost op: 2009/06/12, 00:03:36 »
Zijn moeder was niet erg best die dag,daarom ben ik maar alleen gegaan.Ze is zwaar diabetespatient en had een slechte dag en dan kan er beter maar iemand voor de zekerheid toezicht op houden.
ai das minder leuk
Toen ik thuis kwam was er idd het een en ander misgegaan.Weer een (bijna)coma,
Kubuntu 20.04

Offline Tom

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #28 Gepost op: 2009/06/12, 07:52:46 »
Dan kom ik ook , vorige keer ging niet.
Samen met mijn Hilla. :)
Staat al in de kalender genoteerd.
En dat hapje eten trekt mij zeer sterk aan , reuze gezellig vind ik.
Wat is dat toch voor een gek ventje hierboven mij dat zo rond kruipt ?.
« Laatst bewerkt op: 2009/06/12, 07:56:12 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #29 Gepost op: 2009/06/12, 11:49:30 »
Dan kom ik ook , vorige keer ging niet.
Samen met mijn Hilla. :)
Staat al in de kalender genoteerd.
En dat hapje eten trekt mij zeer sterk aan , reuze gezellig vind ik.
Wat is dat toch voor een gek ventje hierboven mij dat zo rond kruipt ?.
Hartstikke leuk,verheug me er erg op,duurt alleen nog wel een half jaar.(en dat debiele poppeke ben ik  :D)
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #30 Gepost op: 2009/06/12, 13:55:51 »
Ik sla de party maar over in Oss, gezien mijn slechte ervaringen op de vorige release party. Ik denk dat het alleen Den Haag wordt, tenzij iemand wat organiseert in de wereldstad Amsterdam, genoeg ruimte in de nieuwe metro buizen. En voorlopig rijdt er toch geen metro door. 8)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Double12

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #31 Gepost op: 2009/06/12, 14:03:06 »
Ik sla de party maar over in Oss, gezien mijn slechte ervaringen op de vorige release party. Ik denk dat het alleen Den Haag wordt, tenzij iemand wat organiseert in de wereldstad Amsterdam, genoeg ruimte in de nieuwe metro buizen. En voorlopig rijdt er toch geen metro door. 8)
Of we kraken voor een dag even zo'n verzakt historisch pand op de vijzelgracht. Toplocatie! :P

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #32 Gepost op: 2009/06/12, 15:08:01 »
Ik sla de party maar over in Oss, gezien mijn slechte ervaringen op de vorige release party. Ik denk dat het alleen Den Haag wordt, tenzij iemand wat organiseert in de wereldstad Amsterdam, genoeg ruimte in de nieuwe metro buizen. En voorlopig rijdt er toch geen metro door. 8)
Jammer Gijs,maar ik kan het me ook wel voorstellen na al die ellende met het openbaar vervoer  :D
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #33 Gepost op: 2009/06/12, 16:58:12 »
Nu ga ik een hele domme vraag stellen:

Wat doet men op zo'n install-party??
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #34 Gepost op: 2009/06/12, 17:04:34 »
Nu ga ik een hele domme vraag stellen:

Wat doet men op zo'n install-party??
Absoluut geen domme vraag,eigenlijk wat Arie al zegt:demo's,installaties en (ook niet geheel onbelangrijk)het contact met (nieuwe) leden,uitwisselen van ervaringen. :)
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #35 Gepost op: 2009/06/12, 23:12:57 »
Ik sla de party maar over in Oss, gezien mijn slechte ervaringen op de vorige release party. Ik denk dat het alleen Den Haag wordt, tenzij iemand wat organiseert in de wereldstad Amsterdam, genoeg ruimte in de nieuwe metro buizen. En voorlopig rijdt er toch geen metro door. 8)
Jammer Gijs,maar ik kan het me ook wel voorstellen na al die ellende met het openbaar vervoer  :D
Het openbaar vervoer was prima in orde, allemaal vriendelijke personen, grote koppen koffie, wat wilt een mens nog meer. Maar de rest......... :evil:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline jeroenl

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #36 Gepost op: 2009/06/12, 23:15:48 »
Ik sla de party maar over in Oss, gezien mijn slechte ervaringen op de vorige release party. Ik denk dat het alleen Den Haag wordt, tenzij iemand wat organiseert in de wereldstad Amsterdam, genoeg ruimte in de nieuwe metro buizen. En voorlopig rijdt er toch geen metro door. 8)
Jammer Gijs,maar ik kan het me ook wel voorstellen na al die ellende met het openbaar vervoer  :D
Het openbaar vervoer was prima in orde, allemaal vriendelijke personen, grote koppen koffie, wat wilt een mens nog meer. Maar de rest......... :evil:
Het lag aan mij zeker? :D

Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #37 Gepost op: 2009/06/12, 23:17:09 »
Het openbaar vervoer was prima in orde, allemaal vriendelijke personen, grote koppen koffie, wat wilt een mens nog meer. Maar de rest......... :evil:

vanwaar de klaagzang Gijsbert  ??? leg eens uit ........
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #38 Gepost op: 2009/06/12, 23:19:56 »
gijs,, ik verheug me nu al op weer een vruchtbare samenwerking in oss :)

tot dan ;)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #39 Gepost op: 2009/06/12, 23:28:27 »
je kent hem toch al langer dan vandaag ;)   gijs loopt weer te jennen XD

hij kan ons niet missen en grijpt echt elke kans aan om ons te zien =D


Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #40 Gepost op: 2009/06/12, 23:33:26 »
je kent hem toch al langer dan vandaag ;)   gijs loopt weer te jennen XD


daar geloof ik niks van  :):, volgens mij is Gijsbert zwaar ontdaan .........of zou de R in de maand zijn  XD
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #41 Gepost op: 2009/06/12, 23:35:53 »
Het openbaar vervoer was prima in orde, allemaal vriendelijke personen, grote koppen koffie, wat wilt een mens nog meer. Maar de rest......... :evil:

vanwaar de klaagzang Gijsbert  ??? leg eens uit ........
Lees maar goed de posts van bepaalde personen, door op slinkse en kwaadaardige wijze verzekeren zij zich van een alleen heerschapij, lijkt MS wel.  :evil:
Ook heb ik al eerder de redenen aangegeven, ook deze post van mij hebben ze aan het zicht van onschuldige forum gangers onttrokken. Het is dat ik beter weet, anders zou je denken dat Beëlzebub weer op aarde is. :o

je kent hem toch al langer dan vandaag ;)   gijs loopt weer te jennen XD


daar geloof ik niks van  :):, volgens mij is Gijsbert zwaar ontdaan .........of zou de R in de maand zijn  XD
Jennen zou ik nooit maar dan ook nooit doen, daarvoor ben ik te veel een integer mens voor.  :rolleyes:
Ik ben niet zwaar ontdaan, maar wel hevig teleurgesteld in zekere personen.
Als de blaadjes vallen, hebben die meer last van mij dan ik van hun. :P
« Laatst bewerkt op: 2009/06/12, 23:40:22 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #42 Gepost op: 2009/06/12, 23:44:31 »
Wacht maar Gijs tot het weer november is,dan is het bijna sinterklaas en kerstmis en tegen die tijd heb je wel weer zin in een party. ;)
Kubuntu 20.04

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #43 Gepost op: 2009/06/12, 23:51:38 »
komt sintergijs dan kadootjes uitdelen dellkubuntu ??  XD

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #44 Gepost op: 2009/06/12, 23:58:10 »
komt sintergijs dan kadootjes uitdelen dellkubuntu ??  XD
Ik denk Santa Gijs,maar wat die kadootjes betreft heb ik zo mijn twijfels,of het moeten gratis ubuntu cd's zijn(die we dan natuurlijk al zelf allemaal hebben).Een sigaar uit eigen doos dus  ???
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #45 Gepost op: 2009/06/13, 00:17:48 »
[censuur]Cadeaus prima, maar dan moet je wel in de gelegenheid zijn om die uit te kunnen delen.
Stel, je gaat als patiënt naar het ziekenhuis voor een operatie, aldaar aangekomen ben je de patiënt niet meer, maar moet je zelf de opereren. Oke denk je, vooruit met de geit ik doe het, blijkt het gereedschap niet in orde,geeft niet er word je goed gereedschap belooft. Je gaat door en jawel, operatie geslaagd, patiënt overleden. Niet zo erg, ware het niet dat jij de patiënt bent.
[/censuur]Kan je er wat bij voorstellen. ??? Zo'n gevoel, nu ben ik toch wel openhartig geweest. Ik weet alleen heel zeker dat zekere personen hier misbruik van maken, wie ??? Lees de reacties maar. :P
« Laatst bewerkt op: 2009/06/13, 11:38:35 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #46 Gepost op: 2009/06/13, 19:34:23 »
Ik mag mee als install-assistente :D Ik wilde nog wel met koffie gaan slepen, maar dat mocht niet van Arie en Drummies. Ik denk dat ze mij wilden aansporen om het toch allemaal zelf te doen.... of ze vonden mijn koffie niet te zuipen, dat kan ook.  :rolleyes:
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #47 Gepost op: 2009/06/13, 19:50:14 »
ze laten hun pc / laptop installeren en bieden je wat te drinken, is niet verplicht maar wel heel erg leuk. geeft wel aan hoe de bezoekers het waarderen dat je ze helpt met de installatie

Ze komen vast niet met taart en lunch  :P, maarja, ze komen dan ook niet met 3 laptops :P
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #48 Gepost op: 2009/06/13, 19:52:47 »
Ik mag mee als install-assistente :D Ik wilde nog wel met koffie gaan slepen, maar dat mocht niet van Arie en Drummies. Ik denk dat ze mij wilden aansporen om het toch allemaal zelf te doen.... of ze vonden mijn koffie niet te zuipen, dat kan ook.  :rolleyes:

de koffie was goed te pruimen .....en ja klopt daar lopen we op  XD XD......uiteraard hebben we je aangespoord om het zelf te gaan doen er is een groot te kort aan vrouwelijke install-hulpen ........en er is toch niets verkeerds aan om tijdens een install-party tussen vrouwellijke install-hulpen te zitten  :) :)
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline jeroenl

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #49 Gepost op: 2009/06/13, 20:00:10 »
* jeroenl mompelt iets over ontopic

Deze keer moet er wel sneller internet zijn ;)