Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: amsn crash en andere problemen  (gelezen 678 keer)

wiem

  • Gast
amsn crash en andere problemen
« Gepost op: 2008/05/23, 01:35:36 »
besten,

Mijn amsn crasht als ik offline berichten wil lezen.... is dit een bug? ik dacht dat ik zo iets had gelezen precies....

Verder heb ik het probleem dat ik maar niet kan kiezen welk mediaprogramma de pc moet open doen bij het insteken van nieuwe hardware, zoals bijvoorbeeld een ipod. ik wil dat amarok dan automatisch laadt, ( lukt in gutsy ), maar niet in hardy.

En dan nog een probleem, als ik een dvd insteek , dan wil ik die afspelen in gxine, en als ik in eender welk progamma zeg, ( in dat programma ) , laadt van de dvd, dan zegt die error dat hij de dev/dvd niet kan vinden of open doen ofzo.
En bij "deze computer" dan kan ik naar de dvd schijf gaan, en moet ik zeggen dat hij dat moet open doen met gxine ofzo, en dan doet die het wel!
Waarom werken die programma's niet?

graag hulp!

wiem

NLsandman

  • Gast
amsn crash en andere problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/23, 11:55:49 »
Als je bv de dvd opent met bestands beheer, kun je dan bij bewerken (balk bestandsbeheer), voorkeur, tablad media die dingen niet aanpassen?

Dit zou je ook voor je ipod op die manier kunnen aanpassen.

Offline Double12

  • Lid
amsn crash en andere problemen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/23, 12:15:33 »
Ik begrijp dat dit niet echt een antwoord op je vraag is, maar je zou ook eens Emesene als messenger kunnen proberen.
Hij ziet er gelikt uit (past ook mooi in Ubuntu/Xubuntu-desktop) en hij is opmerkelijk snel.
Hier zijn een paar screenshots http://www.emesene.org/screenshots.html
En je kunt hem gewoon installeren via het Ubuntu pakketbeheer.