Interactief > Algemeen

twitter

<< < (2/2)

partyrabbit:
  =D That's how social media goes.
Niet bekend met twitter, maar vaker dan eens gehad met social media. Waaronder geblokkeerde accounts maar ook andere 'onenigheden'.

Zelfs een keer een dikke bitch fight gehad over een song van ons waarvan de rechten onterecht opgeeist werden door een grote muziekmaatschappij.
Bitch fight heeft lang geduurd, want je verdrinkt in hun systemen. Alles is geautomatiseerd, met standaard geautomatiseerde statements waarin ze hard vastgeroest zitten. Je komt met moeite onder ogen van een weldenkend mens voor een deugdelijke beoordeling, die zich dan eerst ook weer verschuilen achter hun systeem-statement. Al je argumenten worden onder hun systemen weg geveegd. Iets met David en Goliath of zo?
Maar mijn/onze rechten, dus ik geef niet op! :evil: En na lang knokken (tegen de bierkaai) uiteindelijk gewonnen. Onze song, rechten van ons! Afblijven!  8-)

Trouwens pas nog gehad met YT. Muziek onder een filmpje. Terecht dat deze opgeeist worden door de copyright houder(s). Maar het werd ook nog onrechtmatig opgeeist door meerdere mensen die met betreffende muziek totaal niets te maken hadden, en zelfs nog in de luiers liepen toen. Eén ervan was iemand die al eens na rechtzaken al zijn miljoenenwinst van een hitsong in heeft moeten leveren omdat hij gejat had. Dat heb je soms, met van die 'vage lijntjes' =D
Ook weer aangevochten, en gewonnen. Nu alleen nog de enige originele copyright houders vermeldt, en terecht.

Dus of je geeft op en zoekt een makkelijke weg (nieuw account of zo? ook weleens gedaan). Of je vindt dat je in je rechten staat en gaat ervoor, met veel muren waar je doorheen zult moeten breken.
Succes Peer. :thumbsup:

peer:
nog makkelijker: gewoon stoppen met twitter. Dat is wat ik doe.

rico70:
Als je niks hoeft te posten kan je ook nitter.net gebruiken, bv https://nitter.net/PostNL

partyrabbit:

--- Citaat van: peer op 2022/11/06, 15:32:27 ---nog makkelijker: gewoon stoppen met twitter. Dat is wat ik doe.

--- Einde van citaat ---

Ik heb niet eens twitter  =D Nooit gehad ook.

partyrabbit:
 =D LOL. Nu weer 'ruzie' met insta. Ze schakelen tags uit bij een post waardoor deze totaal niet gevonden wordt, terwijl de tags gewoon passend relevant zijn.
Tis altijd wat  =D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie