Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mini-Meeting te Zaanstad [net boven Amsterdam] 6 a 8 mensen @ zat 20 November  (gelezen 2666 keer)

Offline Phrea

  • Lid
Hai,

Ik ben Phrea [sinds kort aka FireBeard] -op dit forum onbekend- maar op IRC kent men mij wel. :)  

Iets over mij: ik ben iemand die al sinds eind vorige eeuw Linux kent en af en toe eens test, voor de lol.  
Sinds Ubuntu Jaunty ben ik geheel over omdat ik het gezever met Windows zat was.  

Het leek me leuk om eens een kleine meeting te organiseren bij mij thuis [omdat ik zelf moeilijk kan reizen] en het erg leuk vond om eens wat medelinuxers te ontmoeten.  

Ik heb ruimte voor hooguit 6 tot 8 mensen hier in huis.
Er is eea aan entertainment [wat oude computers [ picje ], een PSP, wat moderne computers, etc], en een [wireless]internet connectie [@60/6mbit] is aanwezig.

Aanvang 15:00 uur.
Ik heb via betrouwbare bron vernomen dat "Terminator" [iemand die ik ook via IRC ken] goed is in het regelen/organiseren van meetings. Hoop dat hij ook op de forums actief is, want ikzelf ben erg slecht in het regelen/organiseren van dingen ! :D

Ik ben altijd op irc te vinden, maar ben niet altijd actief [tenzij je me een elleboog stoot geeft, want dan kom ik er eentje terug doen ;) ].
« Laatst bewerkt op: 2010/11/08, 23:19:39 door Phrea »

Offline Phrea

  • Lid
Hmmm, geen reacties in 2 dagen. :\

Mod/Admin, wilt u zo vriendelijk zijn dit draadje op slot te zetten?

Meeting gaat niet door ivm te weinig [geen] animo.

Jammer dat het niet doorgaat, maar het topic sluiten hoeft niet. Misschien komt er binnen korte tijd toch nog iemand voorbij die het idee terug wat nieuw leven wil inblazen.

Het was dan ook kort dag, en niet iedereen zit dagelijks op het forum.

Offline Dave

  • Lid
hmm zeer bekende naam in forumland.
Vraag is natuurlijk of het DE Phrea is  :evil:

Offline Cugel

  • Lid
Ik vind het een leuk initiatief.

Offline Phrea

  • Lid
hmm zeer bekende naam in forumland.
Vraag is natuurlijk of het DE Phrea is  :evil:

Gheheh, istie ! :D

Offline Phrea

  • Lid
Meeting gaat door, op de 19e, maar inschrijven is niet meer mogelijk.

Goed, sorry voor de onzekerheid [die ik zelf creeerde] met de verschillen tussen de afspraken op IRC en die ik hier postte op het forum.

De meeting gaat WEL door, maar op de 19e, zoals op IRC afgesproken, en hij zit inmiddels nagenoeg vol.
Als je echt 'desperate' bent om de grote Phrea en zijn cornuiten te ontmoeten, schrijf je dan ASAP in, ik kan nog 1 iemand huizen. [2e extra persoon is mogelijk, tegen extra betaling. ;) ]

« Laatst bewerkt op: 2010/11/11, 00:52:58 door Phrea »

Offline Dave

  • Lid
hmm zeer bekende naam in forumland.
Vraag is natuurlijk of het DE Phrea is  :evil:

Gheheh, istie ! :D

De beste moderator ooit, wat een eer  =D

Laurens73NL

  • Gast
Heya Phrea, de wereld is klein ;D

Hoe gaat het?

Offline Phrea

  • Lid
Dag allen,

Zoals al eerder gezegd gaat de meeting door, maar kan je je niet meer inschrijven, want mijn kleine huisje zit al vol met IRC'ers.

Ik ben idd 'de Phrea', voor degenen die op mijn nick reageerden.

MadDog

  • Gast
Kan alleen maar zeggen, goede minimeeting toegepast onder het genot van een kratje Palm :D

Offline Soul-Sing

  • Lid
dacht dat het op de 19 de was toch? (of 20ste)

Offline Phrea

  • Lid
dacht dat het op de 19 de was toch? (of 20ste)

19e
Het was idd wat onduidelijk, maar het gebeurt toch op de originele datum van 19 november.

Mods/admins, waarom is dit draadje nog niet gesloten?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Willen jullie dit draadje niet gebruiken om misschien nog wat na te praten als de meeting voorbij is?
In dat geval is een slotje niet zo handig ;)

Dat de inschrijving gesloten is hoeft toch niet te betekenen dat er helemaal niet meer over die meeting gesproken kan worden? Misschien dat er wel wat plannen besproken kunnen worden bijvoorbeeld. Of een vraag of iemand een extra verlengsnoer of weet ik het wat mee wil nemen. Dat soort dingen.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Blijkbaar gaat de meeting niet door, dus vandaar een hangslot.