Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uploaden foto's marktplaats  (gelezen 8086 keer)

Uploaden foto's marktplaats
« Gepost op: 2013/01/18, 11:19:50 »
Beste Mensen,

Sinds dat ik Firefox 18 gebruik heb veel problemen met het uploaden van foto's naar marktplaats.nl
Bij het uploaden kun je foto's vanuit je mappenstructuur halen, alleen bij mij worden niet alle afbeeldingen weergegeven.
Ik kan de afbeeldingen wel allemaal openen via de gewone weg in mijn persoonlijke map.
Iemand bekend met dit probleem? (is er ook een oplossing?)

Offline joop905

  • Lid
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/18, 12:11:42 »
Ik krijg deze bootschap met Iceweasel

Uw internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken. Gebruik een nieuwere versie of een andere browser. Meer informatie?

Markplaats ondersteunt de volgende browsers:

 

    Internet Explorer 8.0
    Internet Explorer 9.0
    Google Chrome 21
    FireFox 14
    Safari iOS
    Safari Mac version

Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/18, 12:21:07 »
@joop: Maar dat is een ander probleem dan de TS heeft; gaarne geen topics kapen.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/18, 13:12:54 »
Sinds de 'vernieuwing' van marktplaats, wordt er alleen gekeken naar *.jpg. Dit betekent dat bestanden met *.JPG (hoofdletters) uitgesloten worden. Hernoem de extensie naar kleine letters (bv met pyRename) en de foto's worden weer zichtbaar in het bestandsdialog-venster.

Mogelijk gaat dit op Windows wel goed omdat dat van nature niet hoofdlettergevoelig is.
« Laatst bewerkt op: 2013/01/18, 13:14:49 door markba »

Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/20, 13:10:49 »
@ markba: Inderdaad, als ik dus *.JPG verander in *.jpg dan worden ze wel gezien. :D

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #5 Gepost op: 2013/01/20, 14:06:47 »
@ markba: Inderdaad, als ik dus *.JPG verander in *.jpg dan worden ze wel gezien. :D
Bkijkbaar testen ze niet op hoofdlettergevoeligheid. Je kunt er een mailtje aan wijden naar Markplaats.

Offline xena

  • Lid
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #6 Gepost op: 2013/01/20, 22:46:55 »
Hallo ,
je kan je toestel ook instellen op een zeer lage resolutie dat bespaart je achteraf een hoop gedoe.

mvg
Asus desktop                         Processor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz
Grafisch:VESA:6325
Besturingssysteem : 32 -bit
geheugen 1.9 GibProcessor:Inte Celeron(R)CPU 2Ghz

Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #7 Gepost op: 2013/02/06, 15:02:54 »
Omdat een hoge resolutie niet nodig is voor marktplaats en om sneller te kunnen uploaden, maar idd ik moet nu ook alle *.JPG omzetten naar *.jpg dan werkt het uploaden wel, anders wordt de foto niet gezien door de MP uploader......tsssssss
Intel P35, Q9450, 8 GB RAM, GTX760, Dell 25" IPS, dual boot Ubuntu 16.04/Windows 10 === Intel G41, Q8400, 8 GB RAM, Ubuntu 16.04 === HP Pavillion DM1 4000sd, 11.6", Ubuntu 16.04 === Asus Vivobook R510CA, 15.6" touchscreen, Windows 10

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #8 Gepost op: 2013/02/06, 15:23:32 »
Omdat een hoge resolutie niet nodig is voor marktplaats en om sneller te kunnen uploaden, maar idd ik moet nu ook alle *.JPG omzetten naar *.jpg dan werkt het uploaden wel, anders wordt de foto niet gezien door de MP uploader......tsssssss
Heeft er al iemand de moeite genomen om Marktplaats te benaderen hierover? Overigens, een betalende marktplaats-gebruiker zal meer gewicht in de schaal kunnen leggen.

Offline Wiley

  • Lid
Re: Uploaden foto's marktplaats
« Reactie #9 Gepost op: 2014/02/16, 12:24:20 »
blij dat ik even gecheckt heb, zat me ook al mateloos op te winden over het feit dat mijn mappen volgens Martkplaats half leeg waren en was al allerlei resolutietroep uit aan het halen. Bedankt voor de hoofdlettertip. Mag daarom wel gebumpt worden.