Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: printers  (gelezen 763 keer)

Offline Willemtk

  • Lid
printers
« Gepost op: 2010/08/23, 17:53:27 »
Ik zoek een lijst van werkende printers onder ubuntu. Vroeger kon ik dan bij systeembeheer en afdrukken gaan zoeken. Maar tegenwoordig wil hij al een printer aan de lijn hebben, en dan pas gaat ie zoeken en geeft niet de lijst weer, maar zoekt alleen die printer die er aan hangt. Maar ik wil voor iemand anders zoeken welke printer hij zou kunnen aankopen. En die wil uiteraard niet eerst kopen, aansluiten en dan tot de conclusie komen dat het niet werkt
 Is er ergens een lijst op internet, en waar?

Groentjes,
Willem
« Laatst bewerkt op: 2010/08/23, 17:57:42 door Willemtk »


Offline Bloom

  • Lid
Re: printers
« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/23, 18:19:37 »
Ik zoek een lijst van werkende printers onder ubuntu. Vroeger kon ik dan bij systeembeheer en afdrukken gaan zoeken. Maar tegenwoordig wil hij al een printer aan de lijn hebben, en dan pas gaat ie zoeken en geeft niet de lijst weer, maar zoekt alleen die printer die er aan hangt.
Kies gewoon voor een nieuwe printer met seriƫle interface. Dat is niet plug&play en dus kan hij niet zoeken, maar presenteert meteen de merkenlijst en daarna de modellenlijst. Dat doe ik altijd zo als ik voor iemand anders wil uitzoeken of een printer of multifunctional standaard al ondersteund wordt door Ubuntu.