Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kandidaatstelling verkiezing nieuwe gemeenschapsraad  (gelezen 6324 keer)

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Kandidaatstelling verkiezing nieuwe gemeenschapsraad
« Reactie #25 Gepost op: 2013/03/25, 23:05:19 »
Het zal wel aan mijn geintoxiceerde, malicide en uiterst feilbare brein liggen, maar hoe ligt het dan met de huidig zittende leden? Of is dit een sessie om uit minimaal 5+3 kandidaten opnieuw 5 te kunnen kiezen?

Gewoon, even voor de duidelijkheid en algemeenheid.  Ik vind het verder prima zoals het de afgelopen tijd is gelopen, laat dat duidelijk zijn  ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Tom

  • Lid
Re: Kandidaatstelling verkiezing nieuwe gemeenschapsraad
« Reactie #26 Gepost op: 2013/03/25, 23:26:00 »
 asphyxia 4 x ...haha ja dat is wel duidelijk .;-)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Kandidaatstelling verkiezing nieuwe gemeenschapsraad
« Reactie #27 Gepost op: 2013/03/26, 06:35:37 »
Zo, ik denk dat het met één keer ook nog wel duideijk is. :D

Re: Kandidaatstelling verkiezing nieuwe gemeenschapsraad
« Reactie #28 Gepost op: 2013/03/26, 19:13:25 »
Er zijn drie kandidaten, dit betekent dat er geen verkiezingen zullen komen, voor verkiezingen hadden er minstens acht kandidaten moeten zijn. Volgens het laatste organisatievoorstel komt er in deze situatie een gemeenschapsraad met een termijn van een half jaar bestaande uit de drie aangemelde kandidaten. Na een half jaar zijn er dan opnieuw verkiezingen. 10 april zal de zittende raad het stokje aan de nieuwe tijdelijke raad overdragen.

Een van de dingen die de nieuwe raad wellicht gaat doen is zich beraden op de toekomst van de gemeenschapsraad, in welke vorm e.d.
« Laatst bewerkt op: 2013/03/26, 19:16:18 door Thomas de Graaff »