Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PlayonLinux  (gelezen 438 keer)

Offline yJi

  • Lid
PlayonLinux
« Gepost op: 2015/04/22, 13:36:19 »
Wie heeft onder Linux Mint ook met Pegasus gewerkt, geïnstalleerd via PlayonLinux (Voor Windows progjes)
Voor mij is dat nog steeds het betere mailprogramma
Vroeger onder ubuntu kon ik er wel mee werken onder wine, maar nu installeert het wel, maar dan schijnt
het geblokkeerd te worden door iets anders dat voor mij nog steeds een  groot ? is.
Een tijd ging het niet eens meer onder wine, maar nu onder PlayonLinux dus wel weer, maar ja...
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: PlayonLinux
« Reactie #1 Gepost op: 2015/04/22, 13:48:48 »
Mogelijk ligt dit aan IERenderer...
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline EZ-man

  • Lid
Re: PlayonLinux
« Reactie #2 Gepost op: 2015/04/22, 14:42:45 »
Pegasus is niet meer gangbaar in linux, hoewel er sinds enkele jaren een openpegasus project bestaat. Bij zoekopdrachten op internet en askubuntu zijn geen relevante resultaten beschikbaar; kortom het is een heilloze weg door te gaan met pegasus. Mijn advies blijf bij thunderbird of zoek alternatieven.

Kijk eens op : http://alternativeto.net/software/pegasus-mail/

Offline yJi

  • Lid
Re: PlayonLinux
« Reactie #3 Gepost op: 2015/04/22, 17:49:04 »
Pegasus is niet meer gangbaar in linux, hoewel er sinds enkele jaren een openpegasus project bestaat. Bij zoekopdrachten op internet en askubuntu zijn geen relevante resultaten beschikbaar; kortom het is een heilloze weg door te gaan met pegasus. Mijn advies blijf bij thunderbird of zoek alternatieven.

Kijk eens op : http://alternativeto.net/software/pegasus-mail/

Het zou nog kunnen in Virtual Box...maar daarvoor dien ik dan wel Windows te installeren...het is net anders dus.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: PlayonLinux
« Reactie #4 Gepost op: 2015/04/23, 09:12:31 »
Ik vraag me dan wel af of ik op een 32 bit systeem een een 64 bits Virtual Box kan installeren.
Las er iets over op de Virtualbox site dat het dan in een chroot manier zou kunnen.
heb ik dat wel goed begrepen?

Volgens Virtualbox op het linux gedeelte dan zou een 32 bits systeem niet (meer) ondersteund worden.
Is het dan daarom dat Windows 7 dan ook niet kan draaien op mijn oude joybook, omdat het niet in Virtualbox meer ondersteund wordt?
« Laatst bewerkt op: 2015/04/23, 12:10:22 door yJi »
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro