Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wie verzint die plaatjes ?  (gelezen 1360 keer)

Wie verzint die plaatjes ?
« Gepost op: 2008/05/25, 04:38:43 »
Al eens linksboven gekeken, net naast de grote titel "Ubuntu" ?

Laatst stond daar voor Koninginnedag een heel mooi kroontje, nu staat er verdorie een --hoe moeten we dat noemen ? -- triculturele ? dubbele ? grensoverschrijdende ? regenboog- ? veelkleurige ? dweil...

Ik herken op z'n minst de vlaggen van België (heel populair model van dweil in Vlaanderen, maar dat is terzijde, het zijn er gewoon ook van goede kwaliteit) en ik meen dat er die van Nederland ook opstaat.  Een eventuele derde combinatie herken ik niet. :(
Maar dat doet ook niet terzake, het zal wel gaan om het grensoverschrijdend karakter van dit forum, waar wij terecht trots en vele anderen terecht jaloers op kunnen zijn. :)

Maar waarom een dweil  ??

Met Ubuntu werken is toch niet dweilen met de kraan open ?
of huilen met de pet op ?
 Of misschien mis ik gewoon de boodschap ... :(  :/

Wie kent er de verklaring van dit "symbool" ?

Of gewoon: wie verzint er nou die plaatjes ???
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Mightya

  • Gast
Wie verzint die plaatjes ?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/25, 05:06:38 »
Citaat van: Prosper
Al eens linksboven gekeken, net naast de grote titel "Ubuntu" ?

Laatst stond daar voor Koninginnedag een heel mooi kroontje, nu staat er verdorie een --hoe moeten we dat noemen ? -- triculturele ? dubbele ? grensoverschrijdende ? regenboog- ? veelkleurige ? dweil...

Ik herken op z'n minst de vlaggen van België (heel populair model van dweil in Vlaanderen, maar dat is terzijde, het zijn er gewoon ook van goede kwaliteit) en ik meen dat er die van Nederland ook opstaat.  Een eventuele derde combinatie herken ik niet. :(
Maar dat doet ook niet terzake, het zal wel gaan om het grensoverschrijdend karakter van dit forum, waar wij terecht trots en vele anderen terecht jaloers op kunnen zijn. :)

Maar waarom een dweil  ??

Met Ubuntu werken is toch niet dweilen met de kraan open ?
of huilen met de pet op ?
 Of misschien mis ik gewoon de boodschap ... :(  :/

Wie kent er de verklaring van dit "symbool" ?

Of gewoon: wie verzint er nou die plaatjes ???
Ben er nog steeds niet uit wat het zou betekenen :P

Was me nog geen eens opgevallen eigenlijk maar nou dat je het zegt!!!

Wie verzint die plaatjes ?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/25, 05:23:08 »
Tja, heb nu wel door dat het een handdoek moet verbeelden.  Zie m'n bijdrage in het onderwerp "Towelday" bij OffTopic.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Wie verzint die plaatjes ?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/25, 09:32:41 »
Citaat van: Prosper
Al eens linksboven gekeken, net naast de grote titel "Ubuntu" ?

Laatst stond daar voor Koninginnedag een heel mooi kroontje, nu staat er verdorie een --hoe moeten we dat noemen ? -- triculturele ? dubbele ? grensoverschrijdende ? regenboog- ? veelkleurige ? dweil...

Ik herken op z'n minst de vlaggen van België (heel populair model van dweil in Vlaanderen, maar dat is terzijde, het zijn er gewoon ook van goede kwaliteit) en ik meen dat er die van Nederland ook opstaat.  Een eventuele derde combinatie herken ik niet. :(
Maar dat doet ook niet terzake, het zal wel gaan om het grensoverschrijdend karakter van dit forum, waar wij terecht trots en vele anderen terecht jaloers op kunnen zijn. :)

Maar waarom een dweil  ??

Met Ubuntu werken is toch niet dweilen met de kraan open ?
of huilen met de pet op ?
 Of misschien mis ik gewoon de boodschap ... :(  :/

Wie kent er de verklaring van dit "symbool" ?

Of gewoon: wie verzint er nou die plaatjes ???
Zooooo Prosper, jij bent helder om 5 uur 's ochtends!!!

Degene die hieraan schuldig is, is ongetwijfeld de verschrikkelijke Profox.
Hij is zo verschrikkelijk dat ik hem alles vergeef. Nou ja, alles..... ik ga verder in Offtopic.

Sterker nog, het lijkt me handig om deze draad te sluiten en de zaak centraal in Offtopic op te pakken.
Heerlijk, komkommertijd.

http://forum.ubuntu-nl.org/message/257238#p257238
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Wie verzint die plaatjes ?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/25, 12:08:03 »
Dennis is er laatst nog mee bezig geweest. :)
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"