Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gezocht: Medische spellingscontrole openoffice!!  (gelezen 697 keer)

Wim_Jager

  • Gast
Gezocht: Medische spellingscontrole openoffice!!
« Gepost op: 2008/09/07, 18:26:00 »
Hallo Ubuntero's, en voornamelijk openoffice gebruikers,

Ik zoek een medische spellingscontrole voor openoffice. Dat zou wel handig zijn als je in de medische wereld werkt en als je dan een document met allerlei medische termen moet maken, want nu wordt het zo rood in openoffice.. Dit viel een vriend van mij zo op toen ik een medisch document liet zien --> "Staat je spellingscontrole wel aan?"

Maar ook bij bijvoorbeeld een samenvatting biologie, ik wordt gek van al die rode strepen [myspell-nl is wel geïnstalleerd]

Dus als iemand dit weet te vinden, of wanneer zo iets komt, het zou erg gewaardeerd worden!


Idee: ik kan mij haast niet voorstellen dat er een soort van site is die door de NL staff van openoffice is gemaakt, waar jij en ik onze rood onderstreepte woorden kunt intypen , zodat ze in een volgende versie kunnen worden meegenomen.

Dit zou het programma nog aantrekkelijker maken, bij deze.

Wim.

Gezocht: Medische spellingscontrole openoffice!!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/07, 18:48:42 »
Op deze pagina kun je de lijst downloaden. http://nl.openoffice.org/about-spellcheck.html
Onderaan de pagina staan de links enn hoe je het moet installeren.
Wie de gemakkelijkste weg niet zoekt is een luiaard. :)
Linux User #228066

Wim_Jager

  • Gast
Gezocht: Medische spellingscontrole openoffice!!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/13, 16:38:28 »
Ik heb het geprobeert, die DictOOo, maar na de installatie ervan kwam er voor mij gevoel niets nieuws bij dan dat ik eerst ook al had..