Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10  (gelezen 865 keer)

Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10
« Gepost op: 2008/01/12, 14:42:16 »
diverse websites blijven blank, terwijl de bron wel beschikbaar is. Wie kan mij vertellen wat er fout is.

een van de sites is oa. http://nl.playstation.com/

Ik gebruik Firefox

Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/12, 15:00:04 »
Even geprobeerd en het lijkt erop dat flash óf niet goed geïnstalleerd is, óf dat flash zich verslikt in deze draak van een website (dat laatste is bij mij het geval ;))
[AMD X2 4600+] [8GB geheugen] [540 GB + 2 x 200 GB + 1 x 320 GBHD] [Kubuntu 8.10 + Vista Home Premium]

Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/12, 15:07:55 »
ja dat betekend? ingewikkelde sites zijn niet te bekijken

Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/12, 15:14:05 »
Citaat van: qompaqniet
ja dat betekend? ingewikkelde sites zijn niet te bekijken
Als je helemaal niets ziet, dan denk ik dat je flash helemaal niet geïnstalleerd hebt (even zoeken op het forum, er zijn wat problemen met het installeren van flash op het moment. Er zijn al een paar draadjes over geschreven).
Ik heb flash hier wel geïnstalleerd, en de site is zichtbaar (maar verschrikkelijk traag en een rommelige opbouw). Helaas is de flashondersteuning nog niet echt optimaal in (K)Ubuntu. Meestal werkt het, soms niet.
[AMD X2 4600+] [8GB geheugen] [540 GB + 2 x 200 GB + 1 x 320 GBHD] [Kubuntu 8.10 + Vista Home Premium]

Offline Dirk Tas

  • Lid
Diverse websites niet zicht baar in Ubuntu 7.10
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/13, 17:44:36 »
Citaat van: qompaqniet
diverse websites blijven blank, terwijl de bron wel beschikbaar is. Wie kan mij vertellen wat er fout is.

een van de sites is oa. http://nl.playstation.com/

Ik gebruik Firefox
Ik bekijk de site nu en ik heb geen enkel probleem, mijn javascript staat af op dit moment (met het noscript firefox add-on) en ik zie alles, de no-flash versie van de site.
Ik heb even m'n java script aangezet, op dit moment is de site aan het laden, hij ziet er inderdaad wat ongewoon uit met flash ingeschakeld, maar hij is wel te bekijken.

Mvg.
Dirk
Ubuntu User #14670