Interactief > Algemeen
Just Vecht
ZijneBalorigheid:
Geachte forumleden,
De rubriek "algemeen" komt het dichtst in de buurt van het bericht dat ik met jullie moet delen.
Wellicht viel het sommige forumleden al op dat er weinig/geen postst waren van forumlid Just Vecht. Het ging de laatste tijd niet goed met zijn gezondheid en helaas moet ik jullie meedelen dat Just vorige maand is overleden.
Groeten van ZijneBalorigheid
asilnevs:
Dank voor het melden.
Veel sterkte aan de familie gewenst.
We hebben in het verleden veel persoonlijke berichten met mekaar gedeeld en het ging meestal over allerhande zaken die met video te maken had.
Hij heeft het op een gegeven moment wel eens op het forum vermeld dat het achteruit ging met zijn gezondheid.
Jammer, maar het zijn de dingen des levens.
Het ga je goed Just.
Ron:
Dat hij ziek was wist ik, in het verleden ook veel van hem geleerd over Gimp.
Ook met hem gecorrespondeerd over zijn liefde voor zijn BMW motorfiets.
Het is een verlies voor iedereen die hem gekend heeft.
RIP
HWE64:
Ik heb veel aan Just te danken. Hij heeft mij en ook vele anderen in 2016 toen ik nieuw was op het forum op weg geholpen met " Werken met Xubuntu" . Ook was hij de Godfather van de cursus "Gimp" die ik nog steeds bewaard heb.
Heel veel sterkte aan allen die hem gekend hebben.
Moge hij rusten in vrede.
Paul Matthijsse:
Ik heb zo'n tien jaar geleden een periode nauw samengewerkt met Just, toen we ons boek "Basiscursus Gimp, Inkscape en Scribus" maakten, samen met Kirsten Roth-Koch. Just deed het Scribus-gedeelte, Kirsten behandelde Inkscape en ik de Gimp-afdeling. Die samenwerking was altijd fijn verlopen en we hielpen elkaar waar we konden. Daar bewaar ik goede herinneringen aan. Ook na die tijd bleven we contact houden, zij het in de loop der tijd steeds minder. Hij schreef ook over zijn gezondheidsproblemen, dat speelde al een poosje.
Helaas heeft zijn ziekte hem uiteindelijk gesloopt, Kirsten bracht me een aantal weken geleden op de hoogte van zijn overlijden.
Vaarwel Just.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie