Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: langdurende printopdracht  (gelezen 991 keer)

nom001

  • Gast
langdurende printopdracht
« Gepost op: 2008/11/01, 18:18:35 »
Hallo allemaal,

Ik bemerk het volgende probleem op met Ubuntu 8.10: als ik een afbeelding wil printen, in dit geval een dvd cover van nog niet eens 400kb groot, dan wordt deze printopdracht vanuit Gimp naar de printer gestuurd, printopdracht staat in de lijst, maar daar blijft het dan ook bij. Heeft iemand een idee hoe het kan dat wanneer ik een afbeelding (dvd cover) naar printer stuur dat deze dan niet uitgeprint wordt? Ik heb een Epson DX3800 die automatisch wordt herkend en waarvoor er drivers door Ubuntu zelf worden geïnstalleerd. Driver = Epson Stylus DX3800 - CUPS+Gutenprint v5.2.0-rc1
Alvast bednakt voor de hulp!
Ron

nom001

  • Gast
langdurende printopdracht
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/01, 18:19:40 »
Citaat van: nom001
Hallo allemaal,

Ik bemerk het volgende probleem op met Ubuntu 8.10: als ik een afbeelding wil printen, in dit geval een dvd cover van nog niet eens 400kb groot, dan wordt deze printopdracht vanuit Gimp naar de printer gestuurd, printopdracht staat in de lijst, maar daar blijft het dan ook bij. Heeft iemand een idee hoe het kan dat wanneer ik een afbeelding (dvd cover) naar printer stuur dat deze dan niet uitgeprint wordt? Ik heb een Epson DX3800 die automatisch wordt herkend en waarvoor er drivers door Ubuntu zelf worden geïnstalleerd. Driver = Epson Stylus DX3800 - CUPS+Gutenprint v5.2.0-rc1
Alvast bednakt voor de hulp!
Ron
Sorry voor de verkeerde groep, zie na het plaatsen dat ik het niet in onder hardware heb gepost.

Offline siegi

  • Lid
langdurende printopdracht
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/01, 22:26:23 »
Bij deze is het in de juiste sectie geplaatst :)

nom001

  • Gast
langdurende printopdracht
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/01, 22:36:50 »
Probleem opgelost!
Ik had ff niet in de gaten dat...kuch...kuch...kuch............... inkt van een 2-tal patronen waren op :/