Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gevecht met live stream van de skyprivate skype  (gelezen 1606 keer)

Offline Marian60

  • Lid
Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Gepost op: 2014/12/13, 19:17:26 »
Wie kan mij op een zeer eenvoudige manier..stapsgewijs.en niet in computertaal helpen  met een probleem waar ik al een maand mee worstel.
Heb er ook al iemand bijgehaald..maar die kon er ook niks aan doen zei hij.
Ik zit op een live cam ...en die werkt prima(islive)Maar er is ook een skyprivate en die werkt met skype..alles heb ik gedownload....maar het laatste  stukje wil maar niet lukken.
Dat is het contact maken met de gene die met mij video wil skypen(het is een betaal site)het accepteer dingetje komt een halve sec in beeld..te kort om  te accepteren..dus dit schiet zo niet op..iedereen kan mij wel chatten..maar dat is nu net niet de bedoeling.
Ik zelf heb het idee dat iets niet goed  contact maakt..alleen ik weet niet meer waar ik moet zoeken...dus wie een idee heeft?Ik hoor het dan heel graag...want nog even en ik gooi mijn laptop t raam uit

Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/13, 19:30:22 »
Welk os gebruik je? Waar de deb file vandaan gehaald, kan het namelijk niet in de ubuntu software center vinden. Dat accepteer dingetje, wanneer krijg je die precies, vanaf je de webcam aanzet?

Is het via web browser dat je wil video chatten of in "skype for linux"? Als het in web browser is, welke browser gebruik je? Misschien ander browser proberen? Heb je flash overigens wel geïnstalleerd?µ


Werk video chatten in skype zonder skyprivate wel goed?
« Laatst bewerkt op: 2014/12/13, 19:32:27 door ubuntunoob »

Offline Marian60

  • Lid
Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #2 Gepost op: 2014/12/13, 23:40:44 »
Welk os gebruik je? Waar de deb file vandaan gehaald, kan het namelijk niet in de ubuntu software center vinden. Dat accepteer dingetje, wanneer krijg je die precies, vanaf je de webcam aanzet?

Is het via web browser dat je wil video chatten of in "skype for linux"? Als het in web browser is, welke browser gebruik je? Misschien ander browser proberen? Heb je flash overigens wel geïnstalleerd?µ


Werk video chatten in skype zonder skyprivate wel goed?

Het meeste snAp ik nu al niet.
Chatten gaat goed en als ik zelf iemand wil video skypen gaat dat ook.
Alleen wat er binnen komt en ik dan moet accepteren gaat niet.
En wat is een os

Offline Marian60

  • Lid
Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #3 Gepost op: 2014/12/13, 23:43:57 »
En eenden file en wat is Ubuntu...?je ziet ik ben een totale leek..ik post dit misschien wel op een verkeerde plaats bedenk ik mij nou

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #4 Gepost op: 2014/12/13, 23:59:35 »
Het doel wat je noemt klinkt erg spannend en interessant....  =D

Kuch. Enfin. Maar het lijkt me, dat je op een verkeerd forum zit. Dit forum gaat over Linux in het algemeen en Ubuntu Linux in het bijzonder. Windowsproblemen horen hier niet thuis.

Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #5 Gepost op: 2014/12/14, 09:50:40 »
toon eens een screenshot van je bureaublad ; daar kunnen we veel van afleiden.

Gebruik Imgur om dat shot te plaatsen/
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #6 Gepost op: 2014/12/14, 11:44:57 »
Het meeste snAp ik nu al niet.

Andersom insgelijks. Ik ben bekend met Skype, maar ik heb geen idee wat een skyprivate is.

OS = besturingssysteem. In dit geval Ubuntu.

Re: Gevecht met live stream van de skyprivate skype
« Reactie #7 Gepost op: 2014/12/14, 15:09:33 »
Ik hoop dat Marian60 al eens van een zoekmachine heeft gehoord? Gebruik google en doe eens wat moeite om eens wat op te zoeken. Ik wist ook niet wat skyprivate was, maar met beetje opzoek werk wist ik het meteen. Maar blijkbaar zat Marian60 in een verkeerd forum?  :P