Interactief > Algemeen

Wie gebruikte tot 7-1-2020 Ziggogo TV

(1/12) > >>

maasnet:
Het gaat specifiek om deze website https://www.ziggogo.tv/nl.html

Werkt voor Ziggo klanten wel in Windows en op een tablet maar sinds 7-1-2020 niet meer onder Linux.

Ziggo heeft kennelijk in de software wat aangepast  en wil dit niet meer herstellen terwijl het jaren prima heeft gewerkt.

Ondertussen blijft Ziggo reclame maken dat je op al je apparaten TV kunt kijken.

Voor meer info https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggogo-tv-werkt-niet-meer-in-vivaldi-op-linux-maar-wel-op-windows-47259?sort=dateline.desc

partyrabbit:

--- Citaat van: maasnet op 2020/01/14, 14:25:53 ---Ziggo heeft kennelijk in de software wat aangepast  en wil dit niet meer herstellen terwijl het jaren prima heeft gewerkt.

--- Einde van citaat ---

Is dit officieel door hen verklaard? En zo ja, waar? (graag link)

maasnet:
Ze komen niet met een officiële verklaring maar wel onderstaande toelichting in het forum van Ziggo:

"Ik zal er niet omheen draaien en heb helaas slecht nieuws voor de Linux liefhebbers onder ons. Zoals @AlexHelpt terecht opmerkt hebben wij Linux als besturingssysteem vanaf het begin af aan nooit ondersteund. Niet bij Horizon GO en nu dus ook niet bij Ziggo GO. In sommige situaties kan het (al dan niet tijdelijk) werken.

Doordat wij Linux niet ondersteunen bij Ziggo GO is het advies om bij problemen een andere internetbrowser hiervoor te gebruiken. Maar sommigen van jullie geven aan dat die ook niet werken i.c.m het Linux besturingssysteem. Als één van jullie al een oplossing heeft om Ziggo GO weer werkend te krijgen i.c.m Linux, deel het hier dan vooral met elkaar!

Ondertussen zoek ik uit er een specifieke reden voor is waarom het nu ineens niet meer bij jullie werkt. Dit betekent dus niet dat we het probleem i.c.m een Linux besturingssysteem gaan oplossen, maar wel denk ik dat jullie het op prijs stellen als er een verklaring voor is."

pederoco:
Tja ik weet het ook nog niet , Maasnet.
Maar ben wel benieuwd naar de oplossing.

maasnet:

--- Citaat van: pederoco op 2020/01/14, 20:55:08 ---Tja ik weet het ook nog niet , Maasnet.
Maar ben wel benieuwd naar de oplossing.

--- Einde van citaat ---

Misschien kan je nog wat lobbyen  bij Ziggo want ik denk dat daar de oplossing ligt  :|

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie