Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Adressen verdwijnen steeds Evolution  (gelezen 725 keer)

(Opgelost) Adressen verdwijnen steeds Evolution
« Gepost op: 2011/04/10, 17:53:42 »
Ik heb email Evolution nu al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar na een tijdje verdwijnt het adressenboek steeds.
Als ik een nieuwe email maak en klik op AAN dan komen ze wel tevoorschijn. Ik zie ze niet als ik op de tab Adressenboek.
Snap er helemaal niets meer van. Ik heb 2 accounts gemaakt en de 2e user heeft hier geen problemen mee. Ook is mijn Evolution traag als ik een email aanmaak en een naam type in AAN. Het duurt dan 10 seconden voordat de naam automatisch gevonden wordt.

Heeft iemand een suggestie?
« Laatst bewerkt op: 2011/04/12, 20:24:54 door terraplana »

Re: Adressen verdwijnen steeds Evolution
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/10, 18:07:47 »
Ik heb email Evolution nu al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar na een tijdje verdwijnt het adressenboek steeds.
Als ik een nieuwe email maak en klik op AAN dan komen ze wel tevoorschijn. Ik zie ze niet als ik op de tab Adressenboek.
Snap er helemaal niets meer van. Ik heb 2 accounts gemaakt en de 2e user heeft hier geen problemen mee. Ook is mijn Evolution traag als ik een email aanmaak en een naam type in AAN. Het duurt dan 10 seconden voordat de naam automatisch gevonden wordt.

Ondertussen heb ik gevonden als ik via Voorkeuren tabje Adresenboek open en uitvink Op deze computer Persoonlijk dan komt het adressenboekje weer te voorschijn. Toch blijft het traag werken als ik een naam invoer bij AAN.

Het zoeken naar een naam in het adressenbestand duurt ook vrij lang.

Heeft iemand een suggestie?

« Laatst bewerkt op: 2011/04/10, 21:11:19 door terraplana »

Re: Adressen verdwijnen steeds Evolution
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/12, 18:37:55 »
Helaas blijft het probleem zich steeds voordoen.
Adressenbestand laad heel langzaam op terwijl ik maar over 15 adressen beschik.
Het gebeurd ook dat het adressenbestand zomaar verdwijnt en later weer zichtbaar wordt.

De 2e user heeft hier geen problemen mee.

Iemand?

Re: Adressen verdwijnen steeds Evolution
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/12, 18:40:31 »
Ik zou geneigd zijn het adressenboek weg te gooien en met een nieuw adresboek te beginnen. Vooraf even de inhoud exporteren naar een CSV bestand.

Weet je zeker dat je niet iets raars in dat adresboek hebt staan? Wat is het verschil met het adresboek van de andere user?

Weet alleen zo niet waar dat adresboek staat.

Re: Adressen verdwijnen steeds Evolution
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/12, 20:24:29 »
Ik zou geneigd zijn het adressenboek weg te gooien en met een nieuw adresboek te beginnen. Vooraf even de inhoud exporteren naar een CSV bestand.

Weet je zeker dat je niet iets raars in dat adresboek hebt staan? Wat is het verschil met het adresboek van de andere user?

Weet alleen zo niet waar dat adresboek staat.


Bedankt voor de tip. Je hebt helemaal gelijk. Adresboek helemaal verwijderd en opnieuw gemaakt. Importeren uit M.outlook werkt dus niet altijd super.