Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gta san andreas  (gelezen 1345 keer)

Offline marnix101

  • Lid
gta san andreas
« Gepost op: 2010/10/17, 10:16:47 »
Ik ben sinds kort een trouwe ubuntu gebruiker en heb nu met succes de versie 10.10 geïnstaleerd.
Ik heb op internet wat rondgekeken en naar het schijnt kun je gta san andreas instaleren op ubuntu.
Ik heb het binnen gehaalt via een torrent, maar kan niet instaleren.
Ik ben dan ook heel erg ongeleerd maar toch a.u.b. wat hulp.
Ik heb ook op dit forum rondgeken, en heb ondervonden dat je dit kan met "wine".
Maar voordat dit kan moet je eerst "uitvoeren an bestand toestaan" via rechtermuisknop.
Dit had ik gedaan en dan had ik het bestand "gta_sa.exe" geopend met wine.
Dit zou normaal alles moeten zijn, maar bij mij krijg ik eerst witen zwart beeld (wegens ik dit spel vroeger had op windows weet ik dat dat nvidea en zo is)
Daarachter krijg ik het beginscherm van load game enzovoort, maar kan het niet lezen want de teksten zijn gewoon rechthoeken???
Dus met andere woorden; ik start op met wine, zwart en wit scherm, rechthoken verschuinen, ik klik op de juiste rechthoeken om een nieuw game te starten (wegens ik dit spel vroeger had kon ik dit weten, maar je ziet enkel rechthoeken in andere kleuren op die plaatsen van tekst, en eens nieuwe game gestart, nog voor ik iets zie; zegt wine; "interne fout-foutieve parameters"???
Wat houd dit in en kan iemand mij helpen???

Ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk uit te leggen...

Nog iets niet duidelijk??, zeg het dan gerust

Zoals je weet ben ik echt nog niet goed met ubuntu dus liefst gedetaileerde uitleg..
Alvast bedankt,

Marnix Roelandt, 15 jaar

Re: gta san andreas
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/21, 02:13:11 »
ik zou me schamen, om hulp te geven aan iemand, die vrolijk een commerciele game via
torrent binnenhaalt, en hier durft te vragen om hulp, gedetailleerd ook nog.


Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: gta san andreas
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/21, 06:27:29 »
Illegale zaken doen we niet aan op het forum, en we helpen je ook niet om zelf iets te doen wat niet mag.
Daarom gaat dit topic op slot.