Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Het linux-nl Promotieteam  (gelezen 34978 keer)

jesse2314

  • Gast
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #150 Gepost op: 2010/11/15, 16:56:16 »
Vrijdag om 20:00 ???

Offline jules--p

  • Lid
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #151 Gepost op: 2010/11/15, 17:04:16 »
Mij prima. Dan stel ik het vast.

jesse2314

  • Gast
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #152 Gepost op: 2010/11/15, 17:14:19 »
Afgesproken ;)

Offline lemio

  • Lid
    • Lemio
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #153 Gepost op: 2010/11/28, 21:04:03 »
Ik wil ook wel meedoen... Het is op zich een goed plan om alles meer te koppelen, en dezelfde stijl te geven. Net als openoffice allemaal dezelfde logo-soort heeft zou dit ook gedaan kunnen worden met GIMP Inkscape Scribbus Bluefish. Alsof het een soort pakket is zoals CS Web premium. Dan moet er voor zo'n pakket een naam verzonnen worden.

Offtopic: klopt het trouwens dat er geen flash software is voor linux?

Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #154 Gepost op: 2010/11/28, 21:16:42 »
Volgens mij wel ja, ik ben er ook al een tijd naar op zoek, maar kan niets vinden, alleen dit probleem al is een voorbeeld van de onduidelijkheid over wat er te halen is.

ontopic: je wilt mee doen? leuk, alleen jammer is dat er nog altijd niet echt iets is om aan mee te doen, ik wilde het simpel houden, echter, ik ben geen leider figuur, en helaas staan die dan op en beginnen die zonder duidelijk te vragen van alles met heel veel bombarie, en nu is dat weer weggeëbd, jammer.

Als je mijn mening, dat al dat georganiseer etc tot niets leid(dit is naast mijn mening, ook een feit, kijk maar naar wat we tot nu toe hebben berijkt) deelt, dan is het misschien leuk als je contact met me op neemt(verschuren.piet apenstaart gmail punt com) misschien kunnen we dan gewoon zonder verplichtingen leuke dingen gaan maken en van elkaar leren, ik ken buefish bijvoorbeeld nog niet goed, terwijl ik wel in de toekomst graag een website wil maken, en misschien kan ik jou helpen met scribus of gimp

[moderator edit: e-mailadres aangepast om spam te voorkomen]
« Laatst bewerkt op: 2010/11/29, 14:14:23 door Johan van Dijk »

Offline landfiets

  • Lid
    • Toets en Stem
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #155 Gepost op: 2010/12/12, 16:59:09 »
Waarom hebben jullie op die linux-nederland website allemaal Lorium Ipsum tekstjes staan?
Die kan je toch zo weg halen uit drupal?

Om de discussie toch even verder te voeren. Is het niet mogelijk dat de leden van het "linux promotie team" contact zoeken met de moderators of leiders van de andere linux verianten om een gezamenlijk platform op te zetten waarin linux niet versplinterd maar samen gepromoot wordt als een beter alternatief. Zo sta je uiteindelijk samen sterker !!

Moderator edit: geen dubbele post!
« Laatst bewerkt op: 2010/12/12, 17:13:06 door jesse2314 »
--------------
Intel-NUC 8i5BEH, 256Gb M.2 SSD , 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
Intel-NUC 10i7FNH, 500GB M.2 SSD, 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
--------------

Offline brent8800

  • Lid
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #156 Gepost op: 2010/12/13, 15:28:14 »
Waarom hebben jullie op die linux-nederland website allemaal Lorium Ipsum tekstjes staan?
Die kan je toch zo weg halen uit drupal?

Om de discussie toch even verder te voeren. Is het niet mogelijk dat de leden van het "linux promotie team" contact zoeken met de moderators of leiders van de andere linux verianten om een gezamenlijk platform op te zetten waarin linux niet versplinterd maar samen gepromoot wordt als een beter alternatief. Zo sta je uiteindelijk samen sterker !!

Moderator edit: geen dubbele post!

 Die Lorium Ipsum moet inderdaad weg. Dat heb ik al gemeld ;-) site wordt binnenkort veranderd ;)
Ubuntu 14.04 LTS

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #157 Gepost op: 2010/12/13, 15:33:28 »
En nog een andere belangrijke vraag:
Tot nu toe lees ik vooral plannen over een website en forum. Wat zijn jullie van plan om te doen als die af zijn?
Want met alleen een website en forum ben je er nog niet, het echte werk begint daarna pas en daar heb ik jullie nog niet over gehoord.
Hier ben ik nog steeds benieuwd naar :).
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline brent8800

  • Lid
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #158 Gepost op: 2010/12/13, 15:38:01 »
En nog een andere belangrijke vraag:
Tot nu toe lees ik vooral plannen over een website en forum. Wat zijn jullie van plan om te doen als die af zijn?
Want met alleen een website en forum ben je er nog niet, het echte werk begint daarna pas en daar heb ik jullie nog niet over gehoord.
Hier ben ik nog steeds benieuwd naar :).

Kom een keer naar de vergadering ;) dan kom je alles te weten. Op dit moment zijn we nog druk bezig met de site!. Daarna komt idd de rest
Ubuntu 14.04 LTS

Offline jules--p

  • Lid
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #159 Gepost op: 2010/12/13, 18:42:50 »
Sorry dat het zo lang duurt. Akjssdk is bezig met de template. Dit duurt langer als gedacht. Daarom zet ik vandaag of morgen een andere mooie template en wat informatie. Dat lorium ipsum staat erop omdat de site er anders niet goed uitkomt te zien.

Offline landfiets

  • Lid
    • Toets en Stem
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #160 Gepost op: 2010/12/13, 19:18:33 »
Maar dat staat nog al vreemd als je die default teksten laat staan.
Ik had als ik jou was ook helemaal nog niet die site gepromoot als hij nog niet klaar is.
Dat geeft vaak een niet zo goede indruk, en lijkt gewoon een beetje apart.
Ik weet het niet, maar een site bouwen met drupal, wordpress of joomla is niet zo moeilijk
dus ik snap niet zo goed waarom dit zo lang duurt en dat die default teksten moeten blijven
staan vanwege de layout snap ik ook niet zo goed.
Maar ik wens je natuurlijk alle succes toe en hoop dat het snel beter gaat lukken.
--------------
Intel-NUC 8i5BEH, 256Gb M.2 SSD , 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
Intel-NUC 10i7FNH, 500GB M.2 SSD, 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
--------------

Offline brent8800

  • Lid
Re: Het linux-nl Promotieteam
« Reactie #161 Gepost op: 2010/12/14, 08:39:39 »
Maar dat staat nog al vreemd als je die default teksten laat staan.
Ik had als ik jou was ook helemaal nog niet die site gepromoot als hij nog niet klaar is.
Dat geeft vaak een niet zo goede indruk, en lijkt gewoon een beetje apart.
Ik weet het niet, maar een site bouwen met drupal, wordpress of joomla is niet zo moeilijk
dus ik snap niet zo goed waarom dit zo lang duurt en dat die default teksten moeten blijven
staan vanwege de layout snap ik ook niet zo goed.
Maar ik wens je natuurlijk alle succes toe en hoop dat het snel beter gaat lukken.


Ben het helemaal met je eens!
Ubuntu 14.04 LTS