Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!  (gelezen 1528 keer)

Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Gepost op: 2012/07/18, 23:47:26 »
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTE0MjU

Ben niet zo'n Serious Sam-fan, maar dit is wel goed nieuws voor de gamers! :)

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/19, 16:38:11 »
Is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk gebouwen sloopt, met de sloophamer?  ;)
Ik ben helemaal niet van de spelletjes, maar het is wel leuk om te lezen dat steeds meer spelletjes voor Linux geschikt worden gemaakt. Ik vraag me wel altijd af, draait zo'n spelletje beter op een computer met de zelfde specificaties, op Linux of op Windows/Mac beter?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/19, 16:52:46 »
... Ik vraag me wel altijd af, draait zo'n spelletje beter op een computer met de zelfde specificaties, op Linux of op Windows/Mac beter?
Vraag ik me dus ook af. Sommige spellen draaien misschien beter, maar er zijn ook spellen die op Linux soms gewoon niet willen, spreek ik uit ervaring. Namelijk op Windows draaide de game Braid prima, op Linux krijg ik problemen met OpenGL...

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/19, 17:01:01 »
Dat hangt er ook vanaf hoe goed je videokaart OpenGL ondersteunt... Betere videokaart wil niet altijd zeggen dat het OpenGL goed ondersteund.

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/19, 17:31:35 »
... Ik vraag me wel altijd af, draait zo'n spelletje beter op een computer met de zelfde specificaties, op Linux of op Windows/Mac beter?
Vraag ik me dus ook af. Sommige spellen draaien misschien beter, maar er zijn ook spellen die op Linux soms gewoon niet willen, spreek ik uit ervaring. Namelijk op Windows draaide de game Braid prima, op Linux krijg ik problemen met OpenGL...

Dit was op dezelfde hardware

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #5 Gepost op: 2012/07/19, 19:12:07 »
Ik koop wel eens een game, bijv. Oilrush, maar ik heb geen Windows installatie waarop ik iets kan vergelijken.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Serious Sam 3 geporteerd naar Linux!!!
« Reactie #6 Gepost op: 2012/07/19, 20:10:42 »
... Ik vraag me wel altijd af, draait zo'n spelletje beter op een computer met de zelfde specificaties, op Linux of op Windows/Mac beter?
Vraag ik me dus ook af. Sommige spellen draaien misschien beter, maar er zijn ook spellen die op Linux soms gewoon niet willen, spreek ik uit ervaring. Namelijk op Windows draaide de game Braid prima, op Linux krijg ik problemen met OpenGL...

Dit was op dezelfde hardware

Oeps, sorry, ik bedoelde 'videokaartdriver' :-[