Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Logo Ubuntu-forum in url  (gelezen 2173 keer)

Offline wiert

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Gepost op: 2007/12/31, 09:55:30 »
Hier een triviaal onderwerp.

In de adresbalk van mijn browser staat voorafgaande aan de adreslocatie van dit forum  het Ubuntu-logo. Dit forum heb ik in Firefox aan mijn bladwijzers toegevoegd. Nu is de bladwijzer van dit forum de enige waarbij het icoontje niet wordt meegenomen.

Is dit bij anderen ook zo? Hoe kan dit?

Tot 2008!

Offline Tukcedo

  • Lid
    • http://www.tukcedo.nl
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/31, 09:58:23 »
Ik heb wel es gemerkt dat het een tijdje duurt voor zo'n logootje verschijnt. Tenminste, als ik zelf zo'n ding had gemaakt voor een eigen web site, dan duurde het soms wel een paar dagen voor het tevoorschijn kwam. Heel lastig als je niet tevreden bent met je ontwerp en een hele nieuwe maakt.

Dus ik zou er een paar dagen overheen laten gaan, als je dat al niet had gedaan natuurlijk ...
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl

Offline wiert

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/31, 10:08:11 »
Het is nog gekker: tot voorkort stond het logo van Google bij dit forum. Daarom heb ik de bladwijzer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Nu staat er dus niets. Ik zal idd even afwachten.

Offline shappie

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/31, 11:57:08 »
Citaat van: wiert
Het is nog gekker: tot voorkort stond het logo van Google bij dit forum. Daarom heb ik de bladwijzer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Nu staat er dus niets. Ik zal idd even afwachten.
Dit heb ik ook wel eens. Dan pakt hij een logo van een andere bladwijzer mee, heel vreemd.
Maar inderdaad ik zie bovenin de balk netjes het logo maar als ik hem in de bladwijzerwerkbalk zet geen favicon ervoor.
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline Ruben

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/31, 17:01:42 »
Hier hetzelfde: gmail, hyves, distrowatch, abn-amro, mrtwig, isohunt etc allemaal wel, maar Ubuntu-nl geen icoontje bij bookmarks..

Quatroking

  • Gast
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #5 Gepost op: 2007/12/31, 17:04:54 »
op de Windows vistaart laat hij hem wel zien, en op de ubuntu eens in de zoveel dagen. op sommige sites zie ik helemaal geen favicon..

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #6 Gepost op: 2007/12/31, 17:07:08 »
Ik heb er geen last van, bij mij staat die "circle of friends" gewoon in mijn bladwijzers.
Ik heb ook even gehad dat ik er plots een Google icoontje zag staan maar nadat ik hem er opnieuw inplaatste kreeg ik weer het Ubuntu icoontje.

Moderator edit: Topic naar hier verplaatst omdat alle zaken die de site aangaan hier beter gemeld worden, heb je meer kans dat de juiste personen je probleem lezen[/i]
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Dave

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #7 Gepost op: 2007/12/31, 17:47:27 »
verwijzing verwijderen uit je bookmarks en opnieuw toevoegen moet werken. Als het voorheen niet weergegeven werd krijg je die niet in beeld.

Offline wiert

  • Lid
Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #8 Gepost op: 2008/01/09, 21:59:47 »
Bij mij nog steeds geeen logo bij mijn bladwijzer forum.ubunt-nl.org .

Iemand nu enig idee hoe dit kan? Het lijkt toch wel iets met het logo of de website te maken te hebben lijkt me, aangezien het bij andere sites niet voorkomt. Toch?

Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #9 Gepost op: 2008/01/22, 20:01:54 »
Bij mij staat hij er meteen (In Firefox 3 Beta 2)
Mischien een Firefox 2 Probleem?
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Logo Ubuntu-forum in url
« Reactie #10 Gepost op: 2008/01/22, 20:13:12 »
In mijn Opera Mini (Opera's webbrowser voor mobiele telefoons) geen last van..