Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ede, verbeterpunten en tips.  (gelezen 16432 keer)

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #50 Gepost op: 2009/11/03, 18:24:26 »
@basd: Ik heb het idd slecht verwoord.. maar idd het "niet goed" eraan was dat ze langzamer waren dan wij hadden gedacht..

betere verwoording is dat je moet opletten wat voor hardware je hebt.
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #51 Gepost op: 2009/11/03, 18:25:44 »
Ik heb al een paar meldingen gekregen dat de videostreams van de themadag niet te bekijken waren. Er zijn problemen gesignaleerd zowel onder Ubuntu/FF en andere combinaties. Misschien iets om mee te nemen.

Waar zijn deze te vinden? Of zijn ze alleen voor hcc-leden?
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #52 Gepost op: 2009/11/03, 18:30:36 »
Nee roke is voor watjes
roken moet mogen, zegt een niet roker

+1  ,, :)

@Gijs,, ben ik dan een klein heertje omdat ik Cigarillo's rook? =D
Ja.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #53 Gepost op: 2009/11/03, 19:32:39 »
Nee roke is voor watjes
roken moet mogen, zegt een niet roker

+1  ,, :)

@Gijs,, ben ik dan een klein heertje omdat ik Cigarillo's rook? =D
Je wordt elitair? XD

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #54 Gepost op: 2009/11/03, 19:39:04 »
Ben ook wel benieuwd naar de foto's.Weet ik ook weer waar ik gezeten heb,in Ede was het toch? ;)
Wel mooie rookplek daar,zeer luxe asbakken.:)
Kubuntu 20.04

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #55 Gepost op: 2009/11/03, 19:41:37 »
Ben ook wel benieuwd naar de foto's.Weet ik ook weer waar ik gezeten heb,in Ede was het toch? ;)
Wel mooie rookplek daar,zeer luxe asbakken.:)
Ik wil ook foto's zien. :rolleyes: Dat je op die asbakken let. XD Ik heb die verslaving gelukkig niet, zo heb ik tijd over om aan Ubuntu te werken of roken jullie achter de computer?

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #56 Gepost op: 2009/11/03, 20:04:44 »
Thijsg, ik weet niet op wat voor een school jij, je tijd verdoet.
Roken scherpt de geest. Stel je hebt een probleem met Ubuntu, wat ik nooit heb, voordat je de PC te lijf gaat, steek je buiten een sigaar of ander rokertje op en overdenk je het probleem. Na het roken weet je de oplossing, die je vervolgens toepast. Het beste is een sigaar en een kruikje whiskey erbij. :rolleyes:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #57 Gepost op: 2009/11/03, 20:08:33 »
Ben ook wel benieuwd naar de foto's.Weet ik ook weer waar ik gezeten heb,in Ede was het toch? ;)
Wel mooie rookplek daar,zeer luxe asbakken.:)
Ik wil ook foto's zien. :rolleyes: Dat je op die asbakken let. XD Ik heb die verslaving gelukkig niet, zo heb ik tijd over om aan Ubuntu te werken of roken jullie achter de computer?
Nee,ik rook nooit achter de computer,ook bijna nooit in de woonkamer,want ik heb witte muren.Dus de afzuigkap in de keuken is de rookzuil bij ons,alleen met visite wordt er vollop binnen gepaft.
@Gijs:je slaat de spijker op zijn kop:een tevreden roker is geen onruststoker  ;)
Kubuntu 20.04

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #58 Gepost op: 2009/11/03, 20:10:55 »
Thijsg, ik weet niet op wat voor een school jij, je tijd verdoet.
Wat heeft school hiermee te maken? Mijn standpunt over roken heb ik zelf bedacht. De opa van mijn vader rookte niet, en werd 87. :rolleyes:
Roken scherpt de geest. Stel je hebt een probleem met Ubuntu, wat ik nooit heb, voordat je de PC te lijf gaat, steek je buiten een sigaar of ander rokertje op en overdenk je het probleem.
Ik denk iets sneller, ik loop naar beneden, neem even wat drinken en heb dan de oplossing al klaar. ;)
Na het roken weet je de oplossing, die je vervolgens toepast. Het beste is een sigaar en een kruikje whiskey erbij. :rolleyes:
Ik heb vernomen dat je nogal vaak Win**** gebruikt, is dat een reden om veel te roken en te drinken? XD

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #59 Gepost op: 2009/11/03, 20:40:15 »
Thijsg, ik weet niet op wat voor een school jij, je tijd verdoet.
Wat heeft school hiermee te maken? Mijn standpunt over roken heb ik zelf bedacht. De opa van mijn vader rookte niet, en werd 87. :rolleyes:
Citaat van: Gijs
Als je beter op gelet had, dan had je het gezegde wel geweten. Mijn grootvader rookte sigaren en werd 92 en was tot zijn dood aan toe scherp van geest. 8)
Roken scherpt de geest. Stel je hebt een probleem met Ubuntu, wat ik nooit heb, voordat je de PC te lijf gaat, steek je buiten een sigaar of ander rokertje op en overdenk je het probleem.
Ik denk iets sneller, ik loop naar beneden, neem even wat drinken en heb dan de oplossing al klaar. ;)
Citaat van: Gijs
Ik ga voor de lange termijn oplossing en niet voor de korte termijn oplossing, zo in de trent van draai er maar een plakbandje omheen.
Na het roken weet je de oplossing, die je vervolgens toepast. Het beste is een sigaar en een kruikje whiskey erbij. :rolleyes:
Ik heb vernomen dat je nogal vaak Win**** gebruikt, is dat een reden om veel te roken en te drinken? XD
Ik gebruik nooit Win, daar ik nooit problemen heb met Ubuntu, moet je medemens wel eens met Win problemen helpen, aangezien ik daar niet veel van weet, ontkom ik er niet aan om sigaren te roken en whiskey te drinken. Dit alles uitsluitend op dokters recept. 8)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #60 Gepost op: 2009/11/03, 21:26:18 »
Thijsg, ik weet niet op wat voor een school jij, je tijd verdoet.
Wat heeft school hiermee te maken? Mijn standpunt over roken heb ik zelf bedacht. De opa van mijn vader rookte niet, en werd 87. :rolleyes:
Citaat van: Gijs
Als je beter op gelet had, dan had je het gezegde wel geweten. Mijn grootvader rookte sigaren en werd 92 en was tot zijn dood aan toe scherp van geest. 8)
Citaat van: Thijs
De opa van mijn vader was naast gezond van geest ook gezond van lichaam. Hij zat echt nooit stil.
Roken scherpt de geest. Stel je hebt een probleem met Ubuntu, wat ik nooit heb, voordat je de PC te lijf gaat, steek je buiten een sigaar of ander rokertje op en overdenk je het probleem.
Ik denk iets sneller, ik loop naar beneden, neem even wat drinken en heb dan de oplossing al klaar. ;)
Citaat van: Gijs
Ik ga voor de lange termijn oplossing en niet voor de korte termijn oplossing, zo in de trent van draai er maar een plakbandje omheen.
Citaat van: Thijs
Waar zeg ik dat? Ik bedenk een lange termijnoplossing in de tijd dat jij vanuit je flat beneden bent. XD
Na het roken weet je de oplossing, die je vervolgens toepast. Het beste is een sigaar en een kruikje whiskey erbij. :rolleyes:
Ik heb vernomen dat je nogal vaak Win**** gebruikt, is dat een reden om veel te roken en te drinken? XD
Ik gebruik nooit Win, daar ik nooit problemen heb met Ubuntu, moet je medemens wel eens met Win problemen helpen, aangezien ik daar niet veel van weet, ontkom ik er niet aan om sigaren te roken en whiskey te drinken. Dit alles uitsluitend op dokters recept. 8)
Citaat van: Thijs
Om nog eens problemen te hebben veroorzaak ik ze zelf, dan heb je tenminste geen Windows dat tegenwerkt.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #61 Gepost op: 2009/11/03, 21:31:01 »
leer eens quoten aub,, wat wil je aanhalen en wat wil je zeggen?

leesbaar word het er niet van.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #62 Gepost op: 2009/11/03, 21:33:56 »
leer eens quoten aub,, wat wil je aanhalen en wat wil je zeggen?

leesbaar word het er niet van.
Gijsbert, dit zal Chris voor mijn tijd al wel meerdere malen gezegd hebben, je had je in moeten lezen. :evil:

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #63 Gepost op: 2009/11/03, 21:37:47 »
Ik had eigenlijk op meer posters met tux en/of Ubuntu gehoopt,en dan verschillende posters met iedere keer een andere tekst erop.
Kubuntu 20.04

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #64 Gepost op: 2009/11/03, 21:56:18 »
Citaat van: Thijs
De opa van mijn vader was naast gezond van geest ook gezond van lichaam. Hij zat echt nooit stil.
Citaat van: Gijs
Gezond van geest is niet hetzelfde als scherp van geest, alhoewel beide wel samen kunnen gaan. Mijn grootvader was ook altijd bezig, dus zat niet stil en woonde op zich zelf en deed de huishouding ook zelf. 8)
Citaat van: Thijs
Waar zeg ik dat? Ik bedenk een lange termijnoplossing in de tijd dat jij vanuit je flat beneden bent. XD
Citaat van: Gijs
Beter inlezen Thijsg, hoe vaak moet ik het nog schrijven ??? Ik woon wel in een stad, maar niet in een flat. :evil:
Citaat van: Thijs
Om nog eens problemen te hebben veroorzaak ik ze zelf, dan heb je tenminste geen Windows dat tegenwerkt.
Dat jij een medemens in nood niet wilt helpen, valt me wel tegen van je. :o :o :o
« Laatst bewerkt op: 2009/11/03, 22:01:54 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #65 Gepost op: 2009/11/03, 21:57:06 »
:(

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #66 Gepost op: 2009/11/03, 21:57:49 »
leer eens quoten aub,, wat wil je aanhalen en wat wil je zeggen?

leesbaar word het er niet van.
+1 idd, onleesbare troep
Moeten jullie het lezen dan? Het is eigenlijk een verkapt PB. :evil:

Dat jij een medemens in nood niet wilt helpen, valt me wel tegen van je. :o :o :o
Dat doe ik zo vaak, maar niet als ik aan het werk ben, alleen als ik toevallig langs een Win-machine met daarachter een gebruiker loop.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #67 Gepost op: 2009/11/03, 22:01:23 »

Moeten jullie het lezen dan? Het is eigenlijk een verkapt PB. :evil:


stuur dan een pb, op een openbaar forum word verwacht dat je netjes post en er geen bende van maakt,
anders ga je maar in de stamkroeg drieduizend regels quoten.

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #68 Gepost op: 2009/11/03, 22:09:36 »
Ede weer, het werd al geopperd, geef mensen een nummertje of schrijf de volgorde op wanneer ze aan de beurt zijn. Misschien ook makkelijk als er iemand voor de algehele ondersteuning rondloopt, als een van de installatiehulpen met een moeilijk geval zit.
Een soort vraagbaak a.h.w.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #69 Gepost op: 2009/11/03, 22:12:07 »
Dat van dat nummertje trekken ben ik niet zo'n voorstander van,geeft toch heibel.Wel een goede is idd iemand rond laten lopen als algehele ondersteuning.
Kubuntu 20.04

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #70 Gepost op: 2009/11/03, 22:16:12 »
Ik had eigenlijk op meer posters met tux en/of Ubuntu gehoopt,en dan verschillende posters met iedere keer een andere tekst erop.
Welke posters bedoel je precies?

@ Gijsbert,
een inschrijflijst is dat niet wat? En dan afvinken als iemand klaar is. Dan kunnen mensen af en toe op de lijst kijken of ze al bijna aan de beurt zijn.

P.s. mensen, een beetje on-topic blijven is wel zo handig. Ik moet uit deze draad straks nog een lijst maken voor bij de evaluatievergadering. :)

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #71 Gepost op: 2009/11/03, 22:20:35 »
@Thomas:posters met tux in verschillende uitvoeringen met passende tekst eronder,niet echt groot formaat.
Kubuntu 20.04

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #72 Gepost op: 2009/11/03, 22:30:08 »
@Thomas:posters met tux in verschillende uitvoeringen met passende tekst eronder,niet echt groot formaat.
Om mee te kunnen nemen oid? Of puur daar hangend ter promotie?

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #73 Gepost op: 2009/11/03, 22:35:18 »
@Thomas, een inschrijflijst lijkt mij een goed idee, wellicht ook toe te passen op andere Release Party's.
« Laatst bewerkt op: 2009/11/03, 22:56:21 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Ede, verbeterpunten en tips.
« Reactie #74 Gepost op: 2009/11/03, 22:44:20 »
@Thomas:puur als promotiemateriaal om op te hangen.
Kubuntu 20.04