Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen  (gelezen 3206 keer)

Offline vragen

  • Lid
Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Gepost op: 2011/07/26, 13:08:50 »
Veelal maak ik gebruik van CC of BCC. Hierbij bemerk ik dat instanties je mailtje dan in de spam of ongewenste mail box onterecht komt. Is er ook een mogelijkheid dat ik verschillende mail adressen invoer bij Gmail dat het afzonderlijk verzonden wordt zonder dat ik elke keer dat opnieuw hoef in te voeren? Bijvoorbeeld dat ik tig mail adressen invoer en deze vanzelf "handmatig" verzonden wordt op een individuele manier.

Graag hoor ik van jullie!

Offline vanadium

  • Lid
Re: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/26, 13:26:25 »
Daartoe dient nu net de lijst van bestemmelingen. Met een grafische client kan je niet zeer snel naar vele adressen afzonderlijk hetzelfde bericht sturen. Met een commandolijntooltje, waarbij je verstuurcommando's in een script plaatst, kan dat wel.

Offline vragen

  • Lid
Re: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/26, 13:51:43 »
Is hiervan een programma beschikbaar? Leuk woord bestemmeling! België.

Re: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/26, 21:58:33 »
Het klinkt alsof je mailing lists bij wilt houden.... vroegah was majordomo de standaard tool daarvoor. Ubuntu heeft nu mailman. Probeer dat eens
URD - http://www.urdland.com - Usenet Resource Downloader

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/26, 22:30:40 »
Kun je misschien iets meer vertellen over wat je stuurt. En ongeveer naar hoeveel mensen.

Wil je soms een nieuwsbrief versturen? Daar is ook software voor...
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline vragen

  • Lid
Re: Mail versturen naar meerdere e-mail adressen
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/17, 13:12:19 »
Ik verstuur bijvoorbeeld persberichten naar een aantal kranten of omroepen bijvoorbeeld. Of ik wil politieke zaken aan de orde brengen en aan meerdere politieke partijen versturen dus heel veel is het niet.