Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Video capture voor linux.  (gelezen 1055 keer)

cad4linux

  • Gast
Video capture voor linux.
« Gepost op: 2007/11/11, 00:20:08 »
Ik heb sinds kort een nieuwe baan bij een adviesbureau, hier moet ik o.a. de functie van CFD-engineer gaan bekleden. Dit houd in dat ik met behulp van CFD software onderbouw dat een bouwproject brandveilig is ondanks het niet aan de regelgeving voldoet. (gelijkwaardige oplossing)

Nu ben ik vandaag gestart met het leren werken met dit soort software, het eerste programma dat ik leer is FDS, dit is een door de amerikaanse overheid ontwikkeld gratis programma. Het mooie van dit programma is dat het dus ook standaard ook op linux werkt. Dus Emiel kan mooi thuis ook oefenen. Maar op het werk gebruiken ze een mooie programmatje om de simulaties om te zetten naar een videobestand en dat heb ik onder linux nog niet kunnen vinden...

Dus weet iemand een mooi video capture programmatjes onder linux?

Video capture voor linux.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/11, 00:47:33 »
recordmydesktop : zoeken in Synaptic
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Video capture voor linux.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/11, 00:49:12 »
istanbul is ook een video capture programma

Er zijn er vast wel meer, kijk maar eens in synaptic.

cad4linux

  • Gast
Video capture voor linux.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/16, 17:54:51 »
Ik kom weer even terug op mijn oude vraag. Ik heb zowel recordmydesktop als istanbul geprobeert, maar beide capturen alles behalve de CFD simulatie zelf. Iemand enig idee waarom de simulatie niet word meegenomen in het capturen en en wat ik hieraan zou kunnen doen?

Offline Soul-Sing

  • Lid
Video capture voor linux.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/16, 18:00:31 »
Citaat van: cad4linux
Ik kom weer even terug op mijn oude vraag. Ik heb zowel recordmydesktop als istanbul geprobeert, maar beide capturen alles behalve de CFD simulatie zelf. Iemand enig idee waarom de simulatie niet word meegenomen in het capturen en en wat ik hieraan zou kunnen doen?
pensacola is hier geloof ik mee bezig. je zou hem kunnen contacteren.