Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: inux  (gelezen 1164 keer)

inux
« Gepost op: 2014/09/26, 12:33:03 »
Ik hoor hier en daar iets van inux wat betekend dit feitelijk? denkelijk is dit ook een linux distro maar of zit daar een verschil op?

Mvg ;)

Re: inux
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/26, 14:22:41 »
Zorro bedoelt dit denk ik:
http://www.inux.com.br/site/

Re: inux
« Reactie #2 Gepost op: 2014/09/26, 14:42:43 »
Zorro bedoelt dit denk ik:
http://www.inux.com.br/site/

Site doet het niet en Distrowatch kent hem ook niet... lekker.

Re: inux
« Reactie #3 Gepost op: 2014/09/26, 17:32:07 »
Site doet het niet en Distrowatch kent hem ook niet... lekker.
Site doet het wel knip.

Niet op de man spelen.
« Laatst bewerkt op: 2014/09/26, 17:37:08 door TopGear »

Re: inux
« Reactie #4 Gepost op: 2014/09/26, 17:35:37 »
Paul zijn link  werkt wel degelijk dit even vertaald naar nederlands.

De inux is actief op het gebied van software-ontwikkeling die streeft dit naar haar klanten te brengen van de gewenste werk-oplossingen door de ontwikkeling van software, het werken in drie gebieden van de commerciële ontwikkeling die het web, desktop en mobiele zakelijke gebieden zijn.

 Zoek altijd de allernieuwste ontwikkeling technologieën,en blijven we altijd een stap voor op de anderen.  Door deze deelname van de verschillende gebieden bieden we onze klanten volledig voorbereid systemen met integratie met andere software platforms binnen Windows, Android en Web ontwikkeling, met de kruising van deze drie platforms  ontwikkelen we eenvoudige systemen om meer robuuste controlesystemen met volledige integratie in real time.

 Zeker de inux heeft de beste oplossing voor uw bedrijf.  Voor meer informatie maak eerst contact, om uw vragen te beantwoorden.

Dit gaat meestal over bedrijven, software en android? In een woord dit word dan niets?

zorro670

Re: inux
« Reactie #5 Gepost op: 2014/09/26, 20:22:22 »
Nou, hier werkt die site echt niet hoor!

Probleem bij het laden .....
Server niet gevonden!

Precies, hier hetzelfde.

Re: inux
« Reactie #6 Gepost op: 2014/09/27, 08:33:51 »
www.inux.com.br/site/

hier wat tekst van die site, raar dat dit bij jullie beide niet werkt?

Quem Somos?
A Inux e uma empresa atuante na área de desenvolvimento de softwares que busca trazer aos seus clientes os resultados de trabalho...
Saiba mais
O que fazemos?
A Inux e uma empresa que busca através da excelência levar até os seus clientes o que há de mais novo e produtivo em termos tecnológicos...
Saiba mais
Quer um Orçamento?
Caso você queira uma análise detalhada para a sua necessidade teremos o maior prazer em estar lhe preparando um orçamento. Para isso nos envie a sua necessidade.
Saiba mais

Mvg

Offline koos4401

  • Lid
Re: inux
« Reactie #7 Gepost op: 2014/09/27, 10:18:24 »
Site doet het niet (hier) Aandringen van zorro670 maakt mij ook nog wantrouwend, maar.. ik ben soms paranoïde.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: inux
« Reactie #8 Gepost op: 2014/09/27, 10:39:18 »
Een vage onbereikbare webstek, nota bene in Braziliaans Portugees, onzekerheid of het nou wel echt een besturingssysteem betreft of dat het alleen maar de naam van een dienstenaanbieder is....

Waar gaat dit eigenlijk over? Het is bizar.  :o

Re: inux
« Reactie #9 Gepost op: 2014/09/27, 11:19:28 »
www.inux.com.br/site/

hier wat tekst van die site, raar dat dit bij jullie beide niet werkt?

Mvg


Wat heb ik aan een tekst in een taal die ik niet kan lezen en schrijven en verstaan?  ??? :o

Dit gaat namelijk over die link van paul die jij niet open krijgt, bij mij werkt die althans wel.
Die tekst is namelijk van die site femke98
Wat de bedoeling hiervan is of er linken (distro) zijn van inux om te downloaden? waar ik zelf aan twijfel.

Re: inux
« Reactie #10 Gepost op: 2014/09/27, 12:31:56 »
Een vage onbereikbare webstek, nota bene in Braziliaans Portugees, onzekerheid of het nou wel echt een besturingssysteem betreft of dat het alleen maar de naam van een dienstenaanbieder is....

Waar gaat dit eigenlijk over? Het is bizar.  :o

Inderdaad. Bij femke98, koos en mijn werkt de site niet eens. En verder ben ik het met je eens.

Re: inux
« Reactie #11 Gepost op: 2014/09/27, 12:53:19 »
Site doet het niet (hier) Aandringen van zorro670 maakt mij ook nog wantrouwend, maar.. ik ben soms paranoïde.

Wantrouwend? je hebt mijn vraag niet gelezen denk ik? trouwens die link komt niet van mij (wel van paul) er zijn er hier die deze jammer genoeg niet kunnen openen.
Daar gaat nu deze discussie over, terwijl ik nog geen antwoord heb op mijn vraag?
Wel linken daar ben ik niets mee.
Mvg
« Laatst bewerkt op: 2014/09/27, 12:55:24 door zorro670 »

JohPoe

  • Gast
Re: inux
« Reactie #12 Gepost op: 2014/09/27, 13:25:54 »
Daar gaat nu deze discussie over, terwijl ik nog geen antwoord heb op mijn vraag?

inux is een dienstenaanbieder en geen distro.
bron: de portugese tekst en google translate en wat rond googlen geeft meer aanbieders met de naam inux.

Offline koos4401

  • Lid
Re: inux
« Reactie #13 Gepost op: 2014/09/27, 13:30:39 »
@ zorro670
De link is van Paul, dat klopt en wist ik op het moment van posten en uiten van mijn twijfels.
De vertaalde én de oorspronkelijke tekst zijn van jou, dat is duidelijk te lezen, dus: wíe dringt er dan aan in mijn optiek?

Verder: door de link maakt Paul helder waar jij over begint.  Als je helderder had gestart dan: "ik hoor hier en daar iets over...", had dat ook leuk geweest.

Off-topic Voorbeeld: "  Ik heb wel eens iets gehoord over zen. Denkelijk is dat ook een religie/filosofie en wat is het verschil met..." zal over mijn vraag ook wel een hoop sceptische reacties (géén antwoorden) gooien. End offtopic Voorbeeld
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Re: inux
« Reactie #14 Gepost op: 2014/09/27, 13:54:59 »
Daar gaat nu deze discussie over, terwijl ik nog geen antwoord heb op mijn vraag?

inux is een dienstenaanbieder en geen distro.
bron: de portugese tekst en google translate en wat rond googlen geeft meer aanbieders met de naam inux.
Had ik ook al aangedacht heb wat zoekwerk verricht en ken dus mijn antwoord op mijn vraag.
Dus mag hier een slotje op of opgelost.

Mvg