Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: @ubuntu-nl.org mailadressen  (gelezen 15719 keer)

Viltstift

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #25 Gepost op: 2006/11/01, 19:45:39 »
uhm ik ben uhm... niet zo zeer super actief qua topics schrijven maar ik zit bijna dagelijks op dit forum, maar het zou zo super cool zijn om zo'n e-mail adres te hebben >:3.
viltstift@ubuntu-nl.org please :3 :3

Offline filenox

  • Lid
    • filenox@tweakblogs.net
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #26 Gepost op: 2006/11/01, 19:48:39 »
ik zal eens gaan zoeken naar dat emailadressengedoe ;)
maar geef toe doritos@ubuntu-nl.org klinkt toch goed e ? :p

nee ik weet nog niet genoeg over Ubuntu ;)
maar op een dag... :p

Offline Sander50

  • Lid
    • http://www.somp.nl
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #27 Gepost op: 2006/11/01, 20:24:27 »
Maar denk nou eens na: waar zou iedereen dat emailadres nou eigenlijk voor gebruiken? Voor de meesten zou het meer "voor de leuk" zijn toch?

Ik denk dat het echt handig zou zijn als je regelmatig contact hebt over de email wat betreft Ubuntu, of als je een 'status' hebt.

Offline Kev

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #28 Gepost op: 2006/11/01, 20:43:00 »
Citaat van: Sander50
Maar denk nou eens na: waar zou iedereen dat emailadres nou eigenlijk voor gebruiken? Voor de meesten zou het meer "voor de leuk" zijn toch?

Ik denk dat het echt handig zou zijn als je regelmatig contact hebt over de email wat betreft Ubuntu, of als je een 'status' hebt.
Inderdaad daar heb je nu eens groot gelijk in, ik denk dat ik het waarschijnlijk zou gebruiken als een iets meer officieel adres, voor mijn correspondenten want klekkie da klinkt toch nergens op als ge iets officieels als een jobsolicitatie doorstuurt per mail.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #29 Gepost op: 2006/11/01, 20:55:32 »
Nou ja, voor de leuk.. nee:
ik zou het opgeven als contactadres bij degenen die zich door mij laten overhalen over te stappen op Ubuntu, aan de mensen die ge

Offline Kev

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #30 Gepost op: 2006/11/01, 21:01:10 »
Inderdaad zal bij mij zeker ook zo zijn en zou misschien wel een handigheid zijn voor contact over initiatieven zoals het rondtoeren van computerbeurzen zoals hier in Belgi
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #31 Gepost op: 2006/11/01, 21:17:57 »
@Kev ja, ik denk ook dat men je eerder gelooft (dat je geen onzin staat te verkondigen en zo) als je een @ubuntu-nl.org emailadres hebt.. anders denkt men nog dat je ze gewoon wat staat aan te smeren en alles uit je duim zuigt :)

Offline Kev

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #32 Gepost op: 2006/11/01, 21:28:00 »
Inderdaad en dat is in feite niet de bedoeling, maar ja wie zijn wij om hier de beleidsregels gaan uit te breiden, alles ligt in de handen van the big boss, in dit geval Dennis als ik het juist heb.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline siegi

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #33 Gepost op: 2006/11/01, 22:08:18 »
@Florian
Hoe actief je bent voor ubuntu is te zien aan je daden.  
Maar laat dennis nu eerst eens beslissen hoe hij het gaat verdelen voor er een chaos is van die krijgt er een en die niet. etc,

Gast

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #34 Gepost op: 2006/11/02, 11:20:37 »
Citaat van: Sander50
@Kev: iedereen kan op de wiki een gebruikersnaam aanmaken en meewerken... hier is verder niks voor nodig! En er is altijd behoefte aan documentatie, dus veel mensen zullen je dankbaar zijn. ;)

@Sjengstah: Ik denk dat het eerder andersom werkt: eerst iets gaan doen (ergens actief in worden), dan pas (eventueel) een emailadres... er zijn genoeg dingen waar je aan mee kunt helpen in Ubuntu. Maar dit is natuurlijk aan Dennis (van dat emailadres)...
zoals ik al zei probeer ook altijd mensen te helpen wee tneit veel maar doe altijd me best

Offline Hij

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #35 Gepost op: 2006/11/02, 14:35:02 »
Eerlijk gezegd vind ik dit niet goed voor het forum. Zeker niet om dit zichtbaar te bespreken. Dat mensen een e-mail adres verdienen voor hun werk bij ubuntu-nl.org vind ik niet erg. Maar misschien is het een idee dat er een clubje is die dit beslist wie dit verdiend, bijvoorbeeld de admin en de moddereters. Met voorwaardes voor zo'n e-mail adres. Hoe dat uit moet zien weet ik niet, maar dat er vermeld wordt dat het niet bedoeld is om status aan te geven. Dat wil niet zeggen dat je niet trots mag zijn op het verkregen e-mail adres, maar ook dat je niet moet gaan misbruiken (status gedrag).
Ik heb gemerkt op andere forums waarbij sponsers (mensen die doneren) een aparte status kregen ze zich ook anders gingen gedragen op een forum. Tevens ook dat veel mensen die dit niet hadden de aparte status stom vonden. Ik personlijk had hier geen probleem mee, maar het veranderd wel vaak de sfeer op een forum.
Bij Ubuntu vind ik de gelijkheid juist heel mooi! Komt overal in terug; logo, naam en in hulp op een forum.

Wat ik wil aangeven is dat ik het leuk vind voor de mensen die veel vrijwillig werk steken in de hulp voor mensen hier iets voor terug krijgen. Door dit openlijk te bespreken en aan te vragen verdien je het eigenlijk niet, want je vraagt erom. Voor de mensen die in dit topic zo'n e-mail adres hebben aangevraagd; niet boos worden op mij, dit is gewoon mijn menig, niet meer dan dat.

Offline Soul-Sing

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #36 Gepost op: 2006/11/02, 14:57:40 »
ik vind het maar een raar gedoe, dat over de emailadressen.
gezeur om nix.
einde topic wat mij betreft...:(

budster

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #37 Gepost op: 2006/11/02, 15:24:55 »
@Hij, ik zie niet zo veel problemen in het openbaar bespreken, ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat als mensen aktief Ubuntu willen gaan promoten dat het goed is als mensen een ubuntu mailadres kunnen geven. En waarom zouden mensen niet van het bestaan op de hoogte mogen zijn.

En als iemand flink wilt investeren zie ik er niets mis mee dat iemand eventueel zo een adres mag kopen, servers moeten immers ook betaald worden.

Enne Dennis beslist, heel simpel. Hij is immers ook degene geweest die het Nederlandse deel heeft opgezet en onderhoud.

Offline Hij

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #38 Gepost op: 2006/11/02, 15:40:21 »
Ik heb er geen problemen mee hoor als het zo gebeurd. Ik merkte wel op dat er veel reacties in dit topic stonden over hoe het toegepast moet worden. Volgens mij zijn ze er ook nog niet over uit. Daarom heb ik mijn mening hier neer gezet. Ik  heb dit niet gedaan om discussies op gang te brengen wat nu het beste is. Mijn intentie was om te vertellen hoe ik hier tegen aan kijk, het kan nooit kwaad om verschillende meningen te lezen om zo tot iets te komen. Ten slotte beslist de admin hierover.

@Budster: Ik ben het helemaal met je eens. Wat ik wil zeggen is dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. Dat mensen het kunnen gaan misbruiken, nu denk ik niet dat het snel gebeurd, maar het kan wel. Misschien is het goed om dit mee te nemen voordat je een besluit maakt. Dat bedoel ik eigenlijk.

budster

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #39 Gepost op: 2006/11/02, 15:43:49 »
Het is niet aan mij om besluiten te nemen,(gelukkig)

Mare misbruik is natuurlijk nooit goed, maar ja, moet je het dan niet doen? gelukkig is een email adres net zo makkelijk afgepakt als gegeven.

Offline Kev

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #40 Gepost op: 2006/11/02, 17:19:21 »
Zonder in herhaling the willen vallen heb ik dit hier denk ik al wel een stuk of 4 keer gezegd dat Dennis beslist over dit alles, hehe sluiten die handel.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #41 Gepost op: 2006/11/03, 12:47:56 »
Ik zet zo even een slotje op dit topic. Waarom?Omdat het nutteloos is om hier nu over verder te praten. Voorlopig krijgt *niemand* een ubuntu-nl.org mailadres, niet omdat niemand het verdient, maar simpelweg omdat ubuntu-nl.org gaat verhuizen en ik er niet nog meer werk bij wil hebben ;)