Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gedrag van Web/Home toets op het microsoft ergonomic keyboard 4000 onder Hardy  (gelezen 1869 keer)

Offline jthijsen

  • Lid
Tot nu toe opende een druk op deze knop een nieuwe instantie van de firefox browser. Nu echter, wordt in de al geopende browser de home-pagina geladen, terwijl als er nog geen browser openstaat bestandsbeheer wordt geopend i.p.v. firefox. Ik vind dit niet echt een verbetering. Was dit zo de bedoeling en is het nog terug te zetten?

Offline joop905

  • Lid
kijk eens onder Systeem==>Voorkeuren==>Toetsenbord en zoek naar je microsoft ergonomic keyboard 4000

GrJ

Of System - preferences - keyboard shortcuts en dan de sectie Desktop. Welke shortcuts staan daar aangegeven voor Launch web browser en Home folder?

Offline jthijsen

  • Lid
@Joop905: Dit specifieke toetsenbord staat er niet tussen, in ieder geval niet met die naam. Het nu geselecteerde toetsenbord is Microsoft Natural Keyboard Pro USB/Microsoft Internet Keyboard Pro. @AutoStatic: Het vreemde is dat er onder "Sneltoetsen" bij "webbrowser starten" wel iets staat (XF86WWW) terwijl achter "Persoonlijke map" het woord "uitgeschakeld" staat. Dat zou volgens mij toch goed moeten zijn. ???
« Laatst bewerkt op: 2008/11/13, 19:41:50 door jthijsen »

Offline jthijsen

  • Lid
Gevonden! Ik wist helemaal niet hoe dat sneltoetsengebeuren werkte, maar toen ik het toch aan had staan drukte ik maar eens op de web/home knop toen ik de regel "webbrowser starten" geselecteerd had. En zowaar, de waarde veranderde in XF86HomePage. Ik had geen idee dat het zo gemakkelijk was. Ik heb nu ook acties kunnen toevoegen aan de genummerde knoppen die je zelf moet instellen.

Helemaal bedankt AutoStatic voor het goede advies! O0