Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden  (gelezen 671 keer)

Offline wowo

  • Lid
Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden
« Gepost op: 2011/08/22, 13:11:51 »
Ik werk met Ubuntu 10.10 en heb sinds een aantal weken het volgende probleem:
In update beheer wordt aangegeven dat er 2 aanbevolen updates zijn.
De aanbevolen updates zijn genaamd: Gnome translation updates for language Dutch; Flemish language-pack-gnome.nl (grootte 1kb) en KDE translation updates for language Dutch; Flemish language-pack-kde.nl (grootte 1kb)
Deze aanbevolen updates staan uitgevinkt en kan ik niet aanvinken ??
Hoe kan ik deze updates installeren en wat kan hier aan de hand zijn ?

ps de updates van andere pakketten lijkt wel goed te gaan alhoewel ik wel merk dat er minder updates komen als vroeger.
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Re: Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/22, 13:56:36 »
Dit probleem was al eens besproken. Misschien dat het volgende draadje even doorneemt:

http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/probleem-met-nederlandse-taalondersteuning-in-ubuntu-10-10/msg753758/#msg753758

Groet,
Marqeaux.
I'm just a simple guy who uses open source software. What's your excuse?

Offline wowo

  • Lid
Re: Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/22, 19:11:20 »
Bedankt voor de link.

Omdat het probleem dus al bekend is wacht ik gewoon af totdat het "vanzelf weer opgelost wordt.

Het eerste wat ik doe is altijd de zoekfunctie gebruiken maar daar kan ik helaas niet altijd een draadje vinden wat al behandeld is ... :(
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Re: Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/22, 20:22:58 »
De zoekfunctie werkt vaak niet echt fijn. Heb ook vaak dat ik iets niet kan vinden.
Ik kan wel bevestigen dat de updates nu bij mij nog niet geinstalleerd kunnen worden. Duurt eigenlijk wel lang vindt ik :S
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Re: Aanbevolen updates kunnen niet geinstalleerd worden
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/25, 21:16:28 »
Bij mij is het probleem nu vanzelf opgelost. Ook de ...-base  en de ...-gnome van de taalpaketten zijn opgewaardeerd en nu gingen de andere mee.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...