Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tip: installeer de volledige Nederlandse vertaling voor Xfburn  (gelezen 1300 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Xfburn is een prima brandprogrammaatje, ook al lijkt de ontwikkeling ervan, al jaren stil te liggen. Hij doet 't een stuk beter dan Brasero, in mijn ervaring.

Nadeel is wel, dat Xfburn bar slecht is vertaald in het Nederlands. Maar daar kun je nu wat aan doen:
https://sites.google.com/site/computertip/fouten#TOC-Branden-van-DVD-s-en-CD-s-gaat-niet-goed
(punt 7, linkerkolom)

Door die ingreep spreekt Xfburn ineens volledig en correct Nederlands.  :)
« Laatst bewerkt op: 2013/10/18, 13:02:57 door Pjotr »

Re: Tip: installeer de volledige Nederlandse vertaling voor Xfburn
« Reactie #1 Gepost op: 2013/10/18, 16:37:14 »
Goed werk, maar zijn er nog mensen die cd's/dvd's branden? Een usb-stick is toch stukken handiger?

Re: Tip: installeer de volledige Nederlandse vertaling voor Xfburn
« Reactie #2 Gepost op: 2013/10/18, 16:58:23 »
Goed werk, maar zijn er nog mensen die cd's/dvd's branden? Een usb-stick is toch stukken handiger?

Ja! :P Je hebt niet altijd een geschikte USB-stick bij de hand die ook nog eens helemaal geformatteerd mag worden. Hoewel een degelijke stick met voldoende geheugen, puur voor het installeren van Linux, geen slechte investering zou zijn.

« Laatst bewerkt op: 2013/10/18, 18:04:37 door erik1984 »

Offline joop905

  • Lid
Re: Tip: installeer de volledige Nederlandse vertaling voor Xfburn
« Reactie #3 Gepost op: 2013/10/18, 18:25:28 »
@Pjotr
Goed werk, bedankt.

Re: Tip: installeer de volledige Nederlandse vertaling voor Xfburn
« Reactie #4 Gepost op: 2013/10/18, 20:34:32 »
Goed werk, maar zijn er nog mensen die cd's/dvd's branden? Een usb-stick is toch stukken handiger?

Ja. Ik heb hier een oude laptop die ik 1x per 2 jaar bijwerk (LTS). USB-poort is 1.1 terwijl de leessnelheid van de DVD-speler wel hoger is dus...
(en heeeel af en toe een illegaal muziekCD'tje :rolleyes:)