Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.  (gelezen 1214 keer)

ubuntujr

  • Gast
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Gepost op: 2006/09/04, 19:22:43 »
Beste gebruikers ,

Hoe kan ik .jpg of b.v. een .bmp screendump plaatje in een bericht plakken
want ik wil graag een vraag verduidelijken. Immers een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.

En nog belangrijker, is dit ook mogelijk, als ik gebruik maak van een live Ubuntu  om dit b.v. te dumpen op een usb sticky. Hoe herken ik een usb sticky in linux.
Naderhand wil ik dan via Windows Xp deze screendump weer oppakken om een vraag te kunnen stellen m.b.v. deze plaatjes.
Dan kan ik eindelijk met een gerust hart Ubuntu installeren naast Windows Xp.


Bedankt alvast.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Reactie #1 Gepost op: 2006/09/04, 19:29:36 »
heel eenvoudig. Eerst moet je je foto uploaden naar een website. Je hebt er misschien 1 of je provider geeft je wat gratis ruimte ... Als de foto daar staat moet je de link eens testen. Bijvoorbeeld je upload de foto ik.jpg met gftp naar www.ubuntujr.nl. kijk dan eens of de link www.ubuntujr.nl/ik.jpg bestaat.

Daarna op deze site eerst de img tags plaatsen:


Voil
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

ubuntujr

  • Gast
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Reactie #2 Gepost op: 2006/09/04, 19:47:25 »
Bedankt bartek,

Zou het ook direkt kunnen vanaf m'n G: schijf
Dus i.p.v. www.ubuntu.jr/ik.jpg b.v. G:/screendumps/plaatje.jpg
met daarom heen de ""

En zou je zo vriendelijk willen zijn om mij nog te vertellen of dit , zoals ik al eerder vroeg , >>>> .. En nog belangrijker, is dit ook mogelijk, als ik gebruik maak van een live Ubuntu  om dit b.v. te dumpen op een usb sticky. Hoe herken ik een usb sticky in linux.
Naderhand wil ik dan via Windows Xp deze screendump weer oppakken om een vraag te kunnen stellen m.b.v. deze plaatjes. <<<<

Bedankt alvast

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Reactie #3 Gepost op: 2006/09/04, 20:11:55 »
Neen, helaas kan je alleen maar foto's die online staan op deze site plaatsen. Dus niets van op je eigen pc tenzij je die gebruikt als server en dan nog moet 't adres beginnen met htpp://www. ...

Vanuit de live-cd kan je je usb-stick mounten of unmounten dacht ik maar ben niet zeker. Iemand anders misschien.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Incognit@

  • Gast
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Reactie #4 Gepost op: 2006/09/04, 21:53:12 »
Je kan ook hier op deze site aanmelden en gratis videos platen en fotos uploaden, je krijg  urls en img om waar dan ook je wil ze online te laten zien, je mag dat zelf kiezen,

http://photobucket.com/

ubuntujr

  • Gast
Hoe kan ik een .jpg plaatje in een bericht plakken.
« Reactie #5 Gepost op: 2006/09/05, 00:22:30 »
Bedankt bartek en Incognit@ voor jullie hulp.