Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: schokken in Audacious  (gelezen 633 keer)

Offline geime

  • Lid
schokken in Audacious
« Gepost op: 2014/04/07, 11:15:02 »
Hallo Ubuntu People;

Beck zń nieuwe cd weleens geluisterd (Morning Phase) mooie boel!!

Maar in Audacious schokt zijn Muziek, wat niet zo Audacious is.

Ik bedoel te zeggen; ik speel de muziek af in Audacious en hij slaat stukken over, struikelt; schokt.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Offline Mikkel

  • Lid
Re: schokken in Audacious
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/07, 19:23:48 »
Welk besturingssysteem gebruik je en heb je na de installatie de multimedia-ondersteuning voltooid?

Re: schokken in Audacious
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/07, 22:51:32 »
Kijk naar de CPU-belasting wanneer dit verschijnsel zich voordoet. Belangrijke vraag: heb je het probleem ook met andere muziekspelers in Ubuntu (bijvoorbeeld Rhythmbox)?

Offline geime

  • Lid
Re: schokken in Audacious
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/08, 12:04:35 »
Welk besturingssysteem gebruik je en heb je na de installatie de multimedia-ondersteuning voltooid?

Hallo Mikel; Xubuntu 12.04 Lts xface. ik heb die installatie al wel willen voltooien met;

https://sites.google.com/site/computertip/direct-doen-xubuntu#TOC-Installeer-de-volledige-multimedia-ondersteuning-mp3-Adobe-Flash-Player-Microsoft-lettertypes-enzovoorts-

daar kreeg ook ik te maken met het Debconf-venstertje die ik niet tevoorschijn kreeg. Maar ondanks dat kan ik wel bijvoorbeeld Live voetbalwedsrijden kijken, al heb ik geen Microsoft True Type lettertypes (msttcorefonts) kunnen ontdekken.

Erik1984 Ik heb ook gekeken naar de Cpu belasting en heb ook de Swapneiging aangepast volgens de instructies. Verder heb ik Parole en gmusicbrower geïnstalleerd gekregen op deze computer. Daarnaast heb ik dus voor Audacious gekozen en heb ik geen Rhytmbox

Groeten Geime