Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Internet provider, welke o.k.?  (gelezen 1403 keer)

Offline John K

  • Lid
Internet provider, welke o.k.?
« Gepost op: 2011/04/28, 19:52:01 »
Ik ben al jaren klant bij een provider, DE grootste van Nederland :D, maar ik denk erover over te stappen. Iedere provider heeft zijn eigen reclame, welke biedt de meeste voordelen qua stabiliteit, veiligheid maar ook qua modem/ router etc.?

Groeten John K  


Offline ptb

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/28, 21:17:46 »
ligt eraan wat voor jou het belangrijkst is: prijs,snelheid, mogelijkheden etc.Je kunt bv bij  http://www.internetten.nl/   beginnen om een eerste schifting te maken.

Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/30, 09:02:57 »
Ik ben overgestapt van adsl naar glasvezel.Koste maar 5 euries meer per maand,en heb nu een stabiele 19.5 Mb/s.Dit is te verkrijgen zonder de tv en andere shit erbij te nemen ,alleen moet je er wel om vragen,want in de advertenties staat deze mogelijkheid niet.Ik kan het ten zeerste aanraden.

 =D =D =D
Dreamstudio 11.10

Offline bandit

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/30, 19:52:05 »
ik zit bij het (schaap) =D
en heb geen klachten(verbinding is steeds goed en snel)

born to be cheap :rolleyes:

Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/04/30, 20:42:46 »
Met enige voorzichtigheid: Het lijkt alsof internet via de kabel sneller, stabieler en goedkoper is dan ADSL.
Zelf heb ik al jaren internet via de kabel (triple play), en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Vrijwel geen downtime, en sinds enige weken een rotsvaste 40,8 Mbps 24/7....
Maar ik weet dat er mensen zijn die wel problemen hebben met de kabel.
In het deel van NL waar ik woon (NO-Overijssel) kom ik echter vrijwel nooit problemen tegen.
Helaas kan ik dat niet zeggen van ADSL, al lijkt de situatie daar iets te verbeteren.
Nooit te oud om te leren...
Hoofdcomputer: iMac 21,5' (Intel i5 Quad 2,7 GHz, 4GB, 1TB) - Mac OSX Mavericks
Hobbycomputer: Fujitsu Scaleo P (Intel Q6600 Quad 2,4 GHz, 2 GB, 750 GB) - Linux Mint15 NL 64b, Samsung 2243NW monitor
Netboekje: Samsung NP-N110 (Intel Atom N270 1,6 GHz, 2 GB, 160GB) - Linux Mint15 NL 32b

Offline a.j.

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/05/01, 10:17:45 »
Beste mede Ubuntu gebruiker,

Xs4all is een betrouwbare provider.

De reclame op televisie is GEEN gebakken lucht,sinds de start van mijn abbonnement (2 jaar) nooit storing gehad.
Zijn doen wat ze beloven,en een goed modem + gratis installeren,
Zij willen tenminste de klant binnenhalen en tevreden houden.Dat is wat anders als binnenhalen en enz.enz.
succes.vr.gr.a.j.                     (ik heb geen connecties daaromtrent)

Offline John K

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/05/02, 20:56:29 »
Beste mede Ubuntu gebruiker,

Xs4all is een betrouwbare provider.

De reclame op televisie is GEEN gebakken lucht,sinds de start van mijn abbonnement (2 jaar) nooit storing gehad.
Zijn doen wat ze beloven,en een goed modem + gratis installeren,
Zij willen tenminste de klant binnenhalen en tevreden houden.Dat is wat anders als binnenhalen en enz.enz.
succes.vr.gr.a.j.                     (ik heb geen connecties daaromtrent)

Ik zou graag naar ze overstappen, al is het maar vanwege de Fritzbox 7340(?), maar ik vind ze wel erg duur! Is dat het wel waard wanneer je voor 10 euri minder 20 mbps kan krijgen tegen 8mbps bij jouw aanbieder? Gaat deze 8mbps ooit nog omhoog????

Nu ben ik geen groot downloader, alleen surfen, maar toch...

Groten John K

Offline a.j.

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/05/03, 10:31:58 »
Beste John,
Xs4all heeft dit jaat zijn prijs met 0,05 euro cent verhoogd, zij zien ook wel de mb,s prijsverschil met concurrenten.
Downloaden doe ik nauwelijks,doch surfen alleen .ben uiterst tevreden.Nooit storing.....!!
vr.gr.a.j.

Offline John K

  • Lid
Re: Internet provider, welke o.k.?
« Reactie #9 Gepost op: 2011/05/03, 14:20:25 »
O.k, klinkt goed.