Teams > Forum feedback

Darkmode voor het forum

(1/5) > >>

Mustangman1966:
Vraag, is er al nagedacht of het mogelijk is om een schakelaar te maken om het forum op dark mode te zetten?
Dit is voor mij en vele handig als je het forum in de nacht bekijkt (lees fijner voor de ogen minder wit).

Joshua Orbit:

--- Citaat van: Mustangman1966 op 2020/07/04, 13:33:21 ---Vraag, is er al nagedacht of het mogelijk is om een schakelaar te maken om het forum op dark mode te zetten?
Dit is voor mij en vele handig als je het forum in de nacht bekijkt (lees fijner voor de ogen minder wit).

--- Einde van citaat ---

Heel goed idee .... misschien het blauw van Kubuntu opgeven in ruil voor een Dark Mode want zelfs met nachtlicht aan is het sneeuwwitte van het Forum te fel 's nachts . Prima idee !

Jenske:
Idem!

Tom:
Waarom komt hier ooit een antwoord op van een Mod of b.v van Johan van Dijk ,ik snap dat allemaal niet meer wat de werking van dit Forum is ! :rolleyes:

DirkJan:
Hoewel ik het zelf ook erg prettig zou vinden kan ik me ook voorstellen dat het voor het forumteam niet de hoogste prioriteit heeft. Ook omdat er voor zowel Firefox als Chrome darkmode extensies bestaan (zie bijlage). Een eigen donker thema kan en zal er ongetwijfeld beter uitzien omdat je dan zelf kleuren in de hand hebt. Zoals je ziet verdwijnt een deel van icoontjes als je de extensie gebruikt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie