Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kun je een plaatje/JPG aan de taskbar van mint vastpinnen?  (gelezen 697 keer)

Offline jos34

  • Lid
Kun je een plaatje/JPG aan de taskbar van mint vastpinnen?
« Gepost op: 2021/03/29, 23:20:56 »
zoja hoe? Anders op een andere manier?

Mint met Cinnamon, is de laatste BETA versie geloof ik, uit 2020.
« Laatst bewerkt op: 2021/03/30, 12:50:48 door jos34 »

Offline vanadium

  • Lid
Re: Kun je een plaatste/JPG aan de tasbar van mint vastpinnen?
« Reactie #1 Gepost op: 2021/03/30, 08:25:33 »
Ik vermoed ook hier dat je meer succes zal hebben als je die vraag post onder "Andere distributies"? Je bedoelt wellicht "plaatje" in plaats van "plaatste"? Misschien wil je dat wel rechtzetten (wijzig hiervoor je eerste bericht). Het lijkt me ook interessant meer informatie te geven over je systeem. Zowel de standaard desktop van mint, "Cinnamon", als de xfce desktop van de xfce editie hebben een taskbar. Of en hoe daar een "plaatje.JPG" kan aan vastgepint worden, zal afhangen van de desktop. Het zou trouwens ook helpen wat te duiden wat de bedoeling is. Dan begrijpt iedereen de context beter, en heb je een betere kans op goede antwoorden, en mogelijk ook andere suggesties dan het gebruik maken van de taskbar.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Kun je een plaatje/JPG aan de taskbar van mint vastpinnen?
« Reactie #2 Gepost op: 2021/03/30, 14:00:03 »
En je bent ook al lang genoeg lid om te weten dat dit niet in S&C thuishoort, maar in AD.
En wat heb je zelf al geprobeerd? Waar loop je op vast? Waar precies wil je die afbeelding voor gebruiken?
« Laatst bewerkt op: 2021/03/30, 14:01:56 door TopGear »

Offline jos34

  • Lid
Re: Kun je een plaatje/JPG aan de taskbar van mint vastpinnen?
« Reactie #3 Gepost op: 2021/03/31, 16:17:22 »
Om scherm zwart te maken, die reflecteerd in een klok die ik aan de overkant heb hangen, het scherm zwart maken is dan handiger dan elke keer de TV uit doen.
PC staat aan de overkant, helaas kan ik het niet verder uit elkaar plaatsen daar is de kamer te klein voor.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Kun je een plaatje/JPG aan de taskbar van mint vastpinnen?
« Reactie #4 Gepost op: 2021/03/31, 17:24:38 »
Een reflecterende TV in een klok heeft niets met Linux of Ubuntu te maken. En daarmee is alles gezegd. Slotje.