Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beveiliging Android  (gelezen 765 keer)

Offline emiel1976

  • Lid
Beveiliging Android
« Gepost op: 2012/02/27, 14:43:34 »
Ik weet niet of iemand anders dit is opgevallen maar als mijn telefoon uit gaat door een lege accu of door een andere wazige reden, dan kan ik als ik hem weer opstart gewoon gebruiken en gelijk reageren op berichten. Pas als ik dan bijvoorbeeld watsapp afsluit krijg ik de vraag voor het wachtwoord.

Heeft nog iemand dit of komt dit door de bug volle versie die Samsung levert te maken?
Ik heb versie 2.3.3 op mijn Galaxy S.

Ik weet niet of dit voor alle versies geld en of dit in 2.3.4 opgelost is want anders ga ik hem rooten.

Re: Beveiliging Android
« Reactie #1 Gepost op: 2012/02/27, 15:11:01 »
In mijn versie is dat onmogelijk. Afsluiten en heropstarten = altijd ww ingeven (pin code) maar ergens in de systeeminstellingen kan je fixen.

Rooten van een Galaxy is zowieso een goede keuze hoor ;)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Beveiliging Android
« Reactie #2 Gepost op: 2012/02/27, 15:25:35 »
Ok dan komt het denk ik door die bug die er in zit.
Hij start af en toe opnieuw op en dan moet ik de ene keer wel weer inloggen en de andere keer niet.
Maar nu viel het mij op omdat mijn accu leeg was en ik een bericht kreeg en gelijk kon reageren toen ik hem na het laden weer op starten.

Welke versie is goed om te gebruiken met mijn telefoon? Ik zat nu te wachten op versie 4 maar ik weet niet of die al goed is.
Zit al een tijdje er aan te denken om hem te rooten vanwege die laatste versie.
Ga het nu dan ook maar eens doen.


Re: Beveiliging Android
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/27, 16:05:26 »
Android ICS is heel goed maar vereist wat van je telefoonpower.

Kijk eens op XDA-forums voor goede howto's en zijn veel ROM's maar het kan goed zijn dat er een custom ROM is voor je Galaxy.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Beveiliging Android
« Reactie #4 Gepost op: 2012/02/27, 16:13:17 »
Galaxy S? mijn moeder en foxoffire33 hier hebben beiden wel de vraag om PIN als die uit gaat.
(beide doen hem bijna nooit uit maar...die paar keer dat ze het wel doen moet de PIN ingevuld worden).
welke versie foxoffire33 heeft weet ik zo niet maar mijn moeder heeft geloof ik nog 2.2.x of 2.3.x is in elk geval zins hij geleverd is maar één keer geüpdatet.


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Beveiliging Android
« Reactie #5 Gepost op: 2012/02/27, 16:28:55 »
Ik zal eens kijken op xda.

@foxofinfinety, bij gewoon uitzetten heb ik het probleem niet maar de problemen zijn gekomen met 2.3.3.

Maar ga op XDA kijken voor een rom.