Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwere versie  (gelezen 803 keer)

Robje54

  • Gast
Nieuwere versie
« Gepost op: 2009/07/31, 22:43:39 »
Hallo, ik heb vandaag naast XP de ubutu V 7 geinstaleert met Wubi. Helaas kan ik niks updaten terwijl ik wel een internet verbinding heb.
Nu wil de versie 9.04 die ik hier op cd heb erop zetten maar ik wil niet gaan partitioneren, vandaar ook mijn keuze om met wubi te instaleren maar die haalde V 7 op, ik verwacht wel de laatste versie 9.04.

Heeft iemand een idee?

Offline joop13

  • Lid
Re: Nieuwere versie
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/31, 23:25:38 »
Volgens mij moet je om de WindowsUBuntuInstallatie te doen de CD van 9.04 in de CD-drive doen, nadat je Windows hebt opgestart. Dan vind je op de CD de Wubi installatiemoeelijkheid.

Maar een dualboot blijft veel beter, dan werkt Ubuntu ook veel beter dan als installatie binnen Windows. Onder andere omdat je dan in Ubuntu te maken kunt krijgen met de virussen en andere onzin die nu eenmaal met Windows verbonden zijn.

Dus is de vraag: Waarom wil je niet partitioneren? Dat is namelijk heel makkelijk te doen met de Live-CD van 9.04.....
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,

Offline satshow

  • Lid
Re: Nieuwere versie
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/31, 23:44:10 »
Nadeel van een wubi is ook het feit, mocht er iets met je windows gebeuren ben je je wubi ook kwijt.

Offline joop13

  • Lid
Re: Nieuwere versie
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/31, 23:46:40 »
Nadeel van een wubi is ook het feit, mocht er iets met je windows gebeuren ben je je wubi ook kwijt.

En die kans is verre van 0% XD
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,