Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Cube Caps onvindbaar in nederlandse Ubuntu 8.10  (gelezen 736 keer)

Cube Caps onvindbaar in nederlandse Ubuntu 8.10
« Gepost op: 2009/09/11, 20:17:05 »
Ik heb Ubuntu 8.10 hier draaien (de 9.04 is brak wat mijn Intel GMA betreft, en de 9.10 crasht als ik de LiveCD start).
Alles heel netjes geconfigureerd, en alles werkt prima.

Nu heb ik de volledig nederlandse language support aanstaan, en kan ik nergens meer vinden waar in de CompizConfig Settings Manager ik de cube caps kan aanzetten.

Cube Caps zijn de afbeeldingen voor bovenkant en onderkant van de kubus.
Het is een stomme vraag, maar mijn Ubuntu is op dit moment tot in de allerfijnste puntjes configureerd, en dat ontbreekt nog...

Re: Cube Caps onvindbaar in nederlandse Ubuntu 8.10
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/11, 20:47:31 »
Ik heb ook 8.10 in het Nederlands alleen een aantal tabjes zijn bij mij nog in het Engels, probeer dit eens.
Open de Compiz manager>Kies Desktop cube>Klik op het tweede Tabblad,Appearance> Hier kan je de cube caps instellen en de Skydome, de achtergrond als je de cubes draait.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Cube Caps onvindbaar in nederlandse Ubuntu 8.10
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/11, 21:21:33 »
Da's al handig. Maar voor mij waren de standaard cube caps goed, en nu moet ik weer die wallpapers gaan zoeken.
Als dat de enige optie is voor Cube Caps, vraag ik me af: is het wel een vooruitgang ?

Leuk dat ze er de optie in steken zodat ze zelf je wallpapers kan gebruiken, maar de standaard zijn weg...

PS: Het is muggenziften, maar het klopt toch ?

Re: Cube Caps onvindbaar in nederlandse Ubuntu 8.10
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/11, 22:04:37 »
Ik moest de eerste keer ook zoeken, ik had ze liever ook als aparte optie gehad.
En er sttat nog wat onder Cube reflection and deformation, misschien dat ze het hebben gedaan i.v.m sfeer of cilinder?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.