Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu 11.10 installatie problemen  (gelezen 1233 keer)

Offline juliaan

  • Lid
ubuntu 11.10 installatie problemen
« Gepost op: 2011/10/13, 22:20:01 »
Installatie desktop i386 liep mis: foutmelding: flashplugin-downloader 11.0.1.152ubuntu
failed to install or upgrade.

Ik heb dan opnieuw geprobeerd te installeren zonder de bijkomende installs aan te vinken.
Dat is dan wel gelukt.
Morgen kijk ik dan om de media installs uit te voeren


Re: ubuntu 11.10 installatie problemen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/14, 13:04:42 »
hee die pjotr

heb het via de via computertip aangegeven wijze geinstalleerd maar als ik dan ergens de adopbe flash player nodig heb komt er een schermpje voor de harware versnelling aan te zetten maar kan deze dan niet activeren... weet jij hoe en wat dan?

frank


Re: ubuntu 11.10 installatie problemen
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/14, 16:40:00 »
hee Pjotr,
dank voor je snelle reactie. op welke site ik probeer als het voor filmpjes kijken is of chatte met cam e/o microfoon erbij dan gaat t fout zodra de adobe flash player er komt voor goedkeuring voor gebruik van microfoon e/o cam of als je bijv bij youtube de instellingen wilt veranderen. het schermje van adobe flash player opent en dan kan je het schermpje via sluiten niet sluiten of een instelling veranderen. het is zelfs zo dat het muispijltje niet veranderd in een handje met vinger om de optie te kiezen welke je wilt. het adobe schermpje kwtijt geraken is door de pagina  te vernieuwen. frank