Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hotmail in firefox  (gelezen 375 keer)

Offline Willemtk

  • Lid
hotmail in firefox
« Gepost op: 2012/07/24, 22:25:47 »
Hotmail heeft een of andere update gedaan waardoor ik als ik via pidgin mijn inbox wil openen ik altijd op de account pagina kom vanwaar ik niet op de inbox kan geraken.  Ik veronderstel dat internetexplorer dit probleem niet kent en dat MS dit met opzet zo heeft gedaan. Kan dat veranderd worden met 1 of andere instelling?  Of is er gewoon niets aan te doen? Ik ben wel van plan om msn maar te laten vallen. Maar ja, dan moet je weer iedereen van de wijziging gaan op de hoogt stellen. En dan sturen ze toch nog maanden naar het verkeerde email adres. En dan moet ik mijn moeder die computeranalfabeet is en 130 km weg woont ook nog eens op een ander account proberen te krijgen om te kunnen blijven chatten. En dan moet ik eigenlijk degenen die met mijn moeder chatten ook op een ander account krijgen.  Dus ik zie dat zo niet zitten. Die rotzakken van MS hebben zich goed in de maatschappij ingewoekerd.



« Laatst bewerkt op: 2012/07/24, 22:31:13 door Willemtk »

Offline Willemtk

  • Lid
Re: hotmail in firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/24, 22:26:15 »
Mmmm, blijkbaar ligt dat aan pidgin. Want bij kmes kom ik wel direct in het postvak. Weet iemand of dat je iets in pidgin kan veranderen? Want ik heb verschillende accounts die wel in pidgin bij elkaar kunnen, maar bij Kmes moet ik dan dan voor iedere account gaan een nieuwe kmes openen.
« Laatst bewerkt op: 2012/07/24, 22:50:07 door Willemtk »

Re: hotmail in firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/25, 01:12:03 »
Omdat KMess geen multi-protocol-programma is.

Hier ook geen problemen met Emesene trouwens met het openen van de inbox. Misschien moet Pidgin gewoon even geüpdatet woden (wat je dan even af moet wachten)?