Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) Ubuntu NL loopt achter  (gelezen 16687 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: (opgelost) Ubuntu NL loopt achter
« Reactie #50 Gepost op: 2013/08/22, 18:40:46 »
Het zou helemaal mooi zijn als we bepaalde stukjes van Pjotr overnemen maar dan in onze eigen bewoording.
Mag, mits je je houdt aan de licentievoorwaarden:
https://sites.google.com/site/computertip/licentie

 :)

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: (opgelost) Ubuntu NL loopt achter
« Reactie #51 Gepost op: 2013/08/22, 19:01:20 »
Het is jammer dat je niet mijn vraag even beantwoord over wat voor zin jij beter vindt passen op die pagina...
Waarom een andere zin? Zijn er geen plannen om de NL-LoCo het grootste en meest actieve team te laten blijven? Is de belangstelling daarvoor werkelijk/definitief afgenomen en gaat de tekst (voor nu maar ook voorlopig) niet meer op?
Vandaag de dag horen we bij de grootste en meest actieve LoCoteams binnen de Ubuntu-gemeenschap.
Niet alleen de activiteit op de wiki is (zeer) beperkt geworden en zoals hierboven opgemerkt is het prima dat anderen buiten de LoCo hier wel mee bezig zijn. Dat zie je ook met andere activiteiten die de LoCo laat liggen, die worden steeds meer buiten de LoCo teams om georganiseerd. Bij de laatste (zeer geslaagde) Ubuntu-bijeenkomsten die ik heb bezocht was de LoCo niet betrokken. Ook op de nieuwe media, Facebook en Twitter staat Ubuntu-gerelateerde actie los van de LoCo.
Klik links bovenin op Documentatie

Re: (opgelost) Ubuntu NL loopt achter
« Reactie #52 Gepost op: 2013/08/22, 20:15:00 »
@testcees: Ubuntu-NL Facebook en Twitter zijn van Ubuntu-NL Webteam en laatste keer dat ik keek is het Webteam toch echt onderdeel van de LoCo.
En welke bijeenkomsten doel je op? Ik was op de vorige release party namens het Webteam, Thomas toendertijd namens de gemeenschapsraad en Timo namens het Forumteam.
« Laatst bewerkt op: 2013/08/22, 20:17:14 door Vistaus »

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: (opgelost) Ubuntu NL loopt achter
« Reactie #53 Gepost op: 2013/08/22, 20:46:58 »
Dit is geen verzameltopic voor alle problemen en ergernissen mbt de ubuntu-nl site, daarom een slot.

Wil je een probleem melden mbt de website, forum of andere ubuntu-nl site? Open dan een nieuw topic.
Hetzelfde geldt voor communityzakenof andere onderwerpen die je wil bespreken.

Wil je een reactie (of een reeks reacties) uit dit topic quoten of laten verplaatsen naar een nieuw topic, dan kan je terecht bij de moderators.