Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!  (gelezen 4105 keer)

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Gepost op: 2008/02/01, 14:26:11 »
Kwam deze week nog een toevoeging tegen op wine , het is nog wel niet helemaal 100% maar wanneer je een programma
of game niet goed geinstalleerd krijgt met wine kan je playonlinux eens proberen.
PlayOnLinux is een grafische interface voor wine die voor sommige games en programma's wat extra bestanden installeerd
voor sommige probleem programma's in wine.
Hoe het werkt lees je hier onder:

1: Download playonlinux via de volgende link:
Download PlayOnLinux

2: Installeer playonlinux. (dubel klik op het deb pakket of installeer uit source)

3: Open playonlinux en verander de taal naar engels en start het programma opnieuw op.

4: Activeer de repository's door in het menu op repository te klikken en deze vervolgens te activeren in de wizard.

5: Klik op install en neem maar eens een kijkje , er volgt een simpele wizard voor de installatie van je programma's.

6: Zit het programma wat je wil installeren niet in de standaard lijst dan kan je kiezen voor live install of het gewoon zelf installeren met wine.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/19, 18:23:27 »
Begrijp ik nu goed, dat het progje met je repo's gaat kl***en?

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/20, 10:17:53 »
Citaat van: sisosteven
Begrijp ik nu goed, dat het progje met je repo's gaat kl***en?
het programma gebruikt zijn eigen repo's waarin prefixen staan voor de installeerbare software.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

jjdekroon

  • Gast
TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/28, 12:10:49 »
Misschien is het handig om dit ook in de games sectie te laten plaatsen, en te laten vastzetten.
Dit is namelijk inderdaad wel een heel handig en mooi tooltje.
Greetz Jasper

kurosaki_ichigo

  • Gast
TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/06, 22:01:43 »
Tool is niet alleen voor games maar sommige prefix zijn outdated bedoel het is handig maar de vertaling is nog niet 100%

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/29, 16:01:31 »
4: Activeer de repository's door in het menu op repository te klikken en deze vervolgens te activeren in de wizard.


Waar kan ik dit vinden als ik vragen mag.

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/29, 18:17:42 »
De zoekfunctie doet soms wonderen.
Aangezien playonlinux in reeds 4 andere topics werd genoemd heb ik dit soort info niet gepost :P

Monk.

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #7 Gepost op: 2008/05/29, 18:25:44 »
Citaat van: Monkwarrior
De zoekfunctie doet soms wonderen.
Aangezien playonlinux in reeds 4 andere topics werd genoemd heb ik dit soort info niet gepost :P

Monk.
-_-!.. Dit was een documentatie en ik dacht niet ten eerste dat iemand ergens anders naar info zou vragen dan hier zelf.


Edit:

Alle 4 langs geweest waar onder deze natuurlijk. Maar serieus of ik heb het over het hoofd gezien of wordt gewoon NIET uitgelegd. Waar je dat kunt vinden in de menus van PlayonLINUX

TIP: PlayOnLinux , GUI voor wine met extra's !!!
« Reactie #8 Gepost op: 2008/06/01, 17:02:27 »
Waar vind ik dit dan..??

4: Activeer de repository's door in het menu op repository te klikken en deze vervolgens te activeren in de wizard.

ik heb echt zo zin om counter strike te gaan spelen.  Ik heb overal gekeken maar kan die opties NIET vinden.