Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flash game hapert  (gelezen 6428 keer)

Ailurus

  • Gast
Flash game hapert
« Gepost op: 2008/11/10, 13:40:34 »
Hallo,

ik heb een tijdje terug Intrepid geinstalleerd, en daarbij de Adobe Flash player 10 (uit de repo). YouTube en vele andere sites doen het goed, er is echter een flash game die vaak knippert, en dat speelt natuurlijk niet fijn.

Ik heb de installatie nog eens over gedaan, zowel via de repo als via de Adobe site.

Misschien relevant: het afspelen van .avi's ging niet meteen goed nadat ik Intrepid erop had gezet, daarom heb ik in VLC Media Player "X11 Video Output" ingesteld. Kan dat er mee te maken hebben?

Pieter.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Flash game hapert
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/10, 14:06:06 »
Om welk spelletje gaat het? Een link zou wel handig zijn.

Ailurus

  • Gast
Flash game hapert
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/10, 14:29:28 »
Het gaat om een spel van Nickelodeon, daarvoor moet je je eerst registreren etc.

Het spel werkt wel helemaal goed op WinXP, Firefox, Flash 10.

Flash game hapert
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/10, 14:51:52 »
Mijn zoontje is geregistreerd, dus ik zou het kunnen proberen... :)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Flash game hapert
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/10, 18:36:27 »
Heb geen problemen hier met spellen op Nickelodeon.nl

Ailurus

  • Gast
Flash game hapert
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/10, 22:31:08 »
Het gaat om het Anubis spel, dat wordt hier wel eens gespeeld.

Wanneer ik trouwens screensavers preview, knipperen deze ook (onregelmatig). Kan dit er mee te maken hebben?
Ik heb een ATI Radeon X1400 kaart in deze laptop zitten, en met Intrepid het ATI Catalyst Control Center geinstalleerd.

Flash game hapert
« Reactie #6 Gepost op: 2008/11/10, 23:44:01 »
Ik speel zonder problemen het huis Anubis met een ATI Radeon Mobility X1400 op Hardy en met Flash10.
Momenteel gebruik ik de vrije driver radeonhd (uit Synaptic)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Ailurus

  • Gast
Flash game hapert
« Reactie #7 Gepost op: 2008/11/11, 14:40:45 »
Hmm het schijnt een Intrepid probleem te zijn: http://ph.ubuntuforums.com/showthread.php?p=6110854. Ik heb de Visual Effects op None gezet, en het spel knippert inderdaad niet meer.

Bedankt voor het proberen allemaal :).