Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: downloads worden niet afgerond in firefox  (gelezen 1089 keer)

necroton

  • Gast
downloads worden niet afgerond in firefox
« Gepost op: 2009/01/31, 13:42:59 »
hallo,

ik heb de laatste tijd wat problemen met firefox. specifiek met downloaden van bestanden. downloads die langer dan 5 minuten duren willen niet afronden en blijven hangen. bij sommige downloads helpt het dan om de pauzeknop in en uit te duwen. in de bijlage zit een foto die het duidelijker zou moeten maken.

weet iemand wat het probleem is?

dank bij voorbaat.

Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/31, 14:17:30 »
Misschien een datalimiet-issue? Wat voor netwerkverbinding heb je?

Offline heir4c

  • Lid
Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/31, 18:29:44 »
Misschien een datalimiet-issue? Wat voor netwerkverbinding heb je?
Denk ik niet, heb ik soms ook dat dat afronden van de download wat tijd in beslag nemen, en heb dan nog meer dan genoeg limiet over. Kan 25GB down-en uploaden en zit meestel maar aan 10.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/31, 20:27:44 »
Probeer het eens met de add-on Down ThemAll. Hier ook problemen met het afronden? Probeer het dan eens met een andere browser bijv. Opera.

Met vriendelijke groet,

Gijs
« Laatst bewerkt op: 2009/02/01, 15:32:03 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Floris

  • Lid
Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/31, 20:38:39 »
Als ik het zo goed zie, dan gebeurt het altijd aan het einde van een download?  Dat heb ik namelijk ook, en het is mij opgevallen dat de download ook daadwerkelijk klaar is: als je Firefox afsluit en weer start zal je zien dat de download als ‘afgerond’ staat aangemerkt en je kan je bestand (ook al voor het afsluiten) gewoon openen.  Het lijkt er dus op dat het specifiek met de GUI van doen heeft.

Mocht je dus het zelfde hebben als ik, dan zal er wel niets ernstigs aan de hand zijn—al hoop ik wel dat het met Firefox 3.1 opgelost wordt ;-).
Als je vraag beantwoord is, wees dan zo vriendelijk om de titel van je eerste post met "[OPGELOST]" te beginnen (klik op verander).

grayfox

  • Gast
Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/31, 21:10:08 »
wel op het einde van de download scant firefox altijd het bestand even op virussen, daar zit dus waarschijnlijk de bug in.
is niet veel aan te doen denk ik.

necroton

  • Gast
Re: downloads worden niet afgerond in firefox
« Reactie #6 Gepost op: 2009/02/01, 08:25:15 »
Als ik het zo goed zie, dan gebeurt het altijd aan het einde van een download?  Dat heb ik namelijk ook, en het is mij opgevallen dat de download ook daadwerkelijk klaar is: als je Firefox afsluit en weer start zal je zien dat de download als ‘afgerond’ staat aangemerkt en je kan je bestand (ook al voor het afsluiten) gewoon openen.  Het lijkt er dus op dat het specifiek met de GUI van doen heeft.

Mocht je dus het zelfde hebben als ik, dan zal er wel niets ernstigs aan de hand zijn—al hoop ik wel dat het met Firefox 3.1 opgelost wordt ;-).

ja, dan hoop ik ook dat het in firefox 3.1 niet meer voorkomt.

bedankt voor de hulp