Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Libre Office - geluid weg  (gelezen 1124 keer)

Libre Office - geluid weg
« Gepost op: 2011/02/26, 18:55:57 »
L.S.

Via onderstaande link heb ik Libre Office op een machine met Ubuntu 10.04 geïnstalleerd. Grootste voordeel is dat presentaties in PowerPoint die mijn zoontje veelvuldig krijgt toegestuurd, beter en vlotter worden afgewerkt/getoond. Helaas blijkt het geluid nu wel weggevallen te zijn; het geluid dus dat ten gehore moet worden gebracht bij het afspelen van de presentatie. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik dit oplos?

gegroet,
mrt

http://www.webupd8.org/2011/01/install-libreoffice-in-ubuntu-from.html
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: Libre Office - geluid weg
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/26, 20:59:19 »
Zou natuurlijk gewoon kunnen dat het geluid op een extern bestand staat dat niet mee is opgestuurd... In de presentatie staat dan bvb alleen een verwijzing.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Libre Office - geluid weg
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/27, 10:04:23 »
Nee Prosper, open ik het betreffende bestand in Powerpoint of OpenOffice, dan is er wel geluid (muziek) bij, in Libre Office niet.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.