Ondersteuning > Software en configuratie

LibreOffice aanbevelingen overnemen

(1/1)

Cargamel:
Leuk speelgoed, dat Linux. Ervaren na het lezen is de manier om te zien hoe het werkt. Dus heb ik de afgelopen dagen Zorin OS, Linux Mint en Ubuntu Mate op mijn systemen gezet; apart en 2 op één notebook. Allemaal voorzien van LibreOffice natuurlijk. In het lijstje met aanbevelingen om direct na installatie aanpassingen uit te voeren, zag ik ook een lijstje met aanbevelingen voor LibreOffice. Zou mooi zijn als ik na dat lijstje te hebben afgewerkt de aanpassingen in één keer kan exporteren/importeren of kopiëren  in de andere systemen. Hoef ik die aanpassingen maar 1 keer uit te voeren. Kan dat en zo ja, hoe ga ik dat doen?

MKe:

--- Citaat van: Cargamel op 2023/02/01, 14:51:56 ---Leuk speelgoed, dat Linux. Ervaren na het lezen is de manier om te zien hoe het werkt. Dus heb ik de afgelopen dagen Zorin OS, Linux Mint en Ubuntu Mate op mijn systemen gezet; apart en 2 op één notebook. Allemaal voorzien van LibreOffice natuurlijk. In het lijstje met aanbevelingen om direct na installatie aanpassingen uit te voeren, zag ik ook een lijstje met aanbevelingen voor LibreOffice. Zou mooi zijn als ik na dat lijstje te hebben afgewerkt de aanpassingen in één keer kan exporteren/importeren of kopiëren  in de andere systemen. Hoef ik die aanpassingen maar 1 keer uit te voeren. Kan dat en zo ja, hoe ga ik dat doen?

--- Einde van citaat ---
Die configuraties staan ergens in je home map in een verborgen map genaamd .config (de punt aan het begin maakt het verborgen). Die moet je kopieren naar je andere OS  ook in de home map.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie