Ondersteuning > Ubuntu Touch

je toestel porten

<< < (2/2)

M_aD:
Meestal is het zo dat als je toestel niet ondersteund word je zelf aan de slag moet om Ubuntu Touch te porten naar de desbetreffende smartphone. Of... je moet wachten tot iemand het oppikt wat zeer waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Het is maar een klein community team wat Ubuntu Touch blijft verder ontwikkelen.

Om zelf niet voor problemen te komen staan heb ik me de Volla Phone 22 en Volla Phone X met Ubuntu Touch aangeschaft.

ZijneBalorigheid:

--- Citaat van: M_aD op 2023/02/24, 14:02:10 ---Meestal is het zo dat als je toestel niet ondersteund word je zelf aan de slag moet om Ubuntu Touch te porten naar de desbetreffende smartphone. Of... je moet wachten tot iemand het oppikt wat zeer waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Het is maar een klein community team wat Ubuntu Touch blijft verder ontwikkelen.

Om zelf niet voor problemen te komen staan heb ik me de Volla Phone 22 en Volla Phone X met Ubuntu Touch aangeschaft.

--- Einde van citaat ---

Inmiddels heb ik een handleiding van de community zelf gevonden. De kosten en baten afgewogen denk ik dat zelf porten me een aanzienlijke investering in tijd en leercurve gaat kosten. Om eerst te proberen, heb ik een gebruikt toestel van marktplaats getrokken dat wel ruimschoots wordt ondersteund. Vollaphone - lees: Gigaset- heeft ook mijn interesse en dan de Volla Phone X in het bijzonder al vind ik de prijs wat "uit verhouding", dat is een andere discussie echter.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie